ANNONS
Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Vilken bra idé, Christer, med en pappersgrej som man gör själv och fotar!
Då kan man delta när man vill och behöver inte lova något man inte kan hålla.
(Dessutom kan tex. vi som inte bor i Sverige delta och ge djuret - eller vad det nu blir - lite vidare perspektiv. En och annan utlandsresa kan ju pigga upp! (Och svenska resenärer kan ju enkelt ta en vikbar pappersgrej med i bagaget på egna resor.)
Vikten borde ligga, tycker jag, på att visa miljön, årstiden, platsen. Lokal'färg', sas. Så att rese-perspektivet verkligen kommer fram.
/Gitte

Har "min" Bosse kommit bort?

Hej
Har varit utan internet hemma i 3 månader!! Har klättrat på väggarna och bara kunnat kolla ut en snabbis då och då hemma hos någon med internet.
Men nu äntligen så har vi fått bredband även till vår nya adress även om det tog betydligt längre tid än beräknat.
När jag så kommer ut här för att se hur det gått med min kära Bosse så ser jag att han verkar ha kommit bort IGEN?!?

Jäkligt tråkigt det här att folk inte kan sköta sig. Om de inte vill vara med på en sådan här sak varför anmäla sig från första början då?

Nåja den här gången får någon annan köpa en ny Bosse om vi ska ha en tredje.

Jag har iofs en till hemma eftersom jag köpte 2 st när jag insförskaffade Bosse nr 2 men denna tänker jag behålla själv. Är väl enda chansen jag har att få fota någon Bosse verkar det som.

Tråkigt med tanke på hur många som sitit för att få detta att funka och som väntat förgäves på sin tur att få fota Bosse. Och framförallt tråkigt för Mange som drog igång det hela.

Bosse är inte borta...

Det är mycket snack om att det cirkulerar 2 st "Bossar"... inte vet jag...

Jag har en hemma hos mig... Jag fick den skickad till mig en andra gång för ganska länge sedan. Jag kontaktade då Magnus som har alla adresser och försökte få honom att skicka den adress som Bosse egentligen skulle till. Ingen har hört av sig...

Jag har dessutom under den här tiden även blivit pappa för första gången i mitt liv och därför inte prioriterat Bosse. Jag tycker dessutom inte att det ligger på mitt bord.

Men, är det nu så att nångon vill ha detta lilla mjukdjur så tycker jag att ni får höra av er till Magnus så att har kan reda upp det här. Han vet att jag har honom...

/Larsa

Har sagt det innan och säger det igen. Bosse behövde verkligen den utekvällen han hade med mig! *sitter å tittar på bilder när han mös i sängen*

Bilagor

• bosse.jpg
    bosse.jpg
    25.3 KB · Visningar: 303
Tyvær måste jag sæga kommer inte bosse till mig innan måndag så måste ni stryka mig från listan så kan ni skicka den till Daniel isællet så får han stanna dær en vecka till istællet så får jag hæmta upp honom dær (bor då i samma stad)

Re: Bosse är inte borta...

Då har vi hittat boven i dramat.

Skicka den till Jan Lindahl som står på tur.
Maila han så du får ahn adress, Magnus är nog fortafarande bortrest.

Detta skrev jag förvisso till dig i forumet redan den 1/4.

Håkan

videochild skrev:
Det är mycket snack om att det cirkulerar 2 st "Bossar"... inte vet jag...

Jag har en hemma hos mig... Jag fick den skickad till mig en andra gång för ganska länge sedan. Jag kontaktade då Magnus som har alla adresser och försökte få honom att skicka den adress som Bosse egentligen skulle till. Ingen har hört av sig...

Jag har dessutom under den här tiden även blivit pappa för första gången i mitt liv och därför inte prioriterat Bosse. Jag tycker dessutom inte att det ligger på mitt bord.

Men, är det nu så att nångon vill ha detta lilla mjukdjur så tycker jag att ni får höra av er till Magnus så att har kan reda upp det här. Han vet att jag har honom...

/Larsa

Om jag har fattat det rätt så är det nr22 som står på tur, men då skall Lars få tummen ur och skicka den dit vilket har tagit över en månad att komma på. Magnus är nog fortfarande bortrest så att vänta in han är ju inte så klokt så antingen mailar Lars till Jan Lindahl eller så mailar Jan till Lars så Bosse kan åka vidare på sin turné.

Håkan

Ok synd att bosse inte han komma till Lofoten då (på 9 månader)

Hade blivit en riktigt naturupplevelse! =)

Om jag har fattat det rätt så är det nr22 som står på tur, men då skall Lars få tummen ur och skicka den dit vilket har tagit över en månad att komma på. Magnus är nog fortfarande bortrest så att vänta in han är ju inte så klokt så antingen mailar Lars till Jan Lindahl eller så mailar Jan till Lars så Bosse kan åka vidare på sin turné.

Håkan

Enfotograf skrev:

Håkan

Håkan!
Jag tycker du kan ta din egen tumme och stoppa den nånstans... det är inte jag som skickat den fel...
Jag är ledsen att det dragit ut på tiden men den här Jan Lindahl kanske borde vara mer angelägen om att få Bosse, än vad jag är att bli av med honom... men han har inte hört av sig...

Jag har haft och har annat för mig så nån Bosse har jag inte och kommer inte prioritera... men ge mig en adress så åker han....

videochild skrev:
Jag är ledsen att det dragit ut på tiden men den här Jan Lindahl kanske borde vara mer angelägen om att få Bosse, än vad jag är att bli av med honom... men han har inte hört av sig...

Hade Jan vetat vart han skulle höra av sig så hade det med all säkerhet varit betydligt enklare.

Hur jävla svårt är det egentligen att kolla vem som ska ha leksaken coh helt enkelt skicka iväg den??? Man behöver väl inte sitta och tjura och förvänta sig att alla andra ska kontakta en för att man ska kunna göra en så himla enkel sak...

Fattar helt enkelt inte varför ingen kan försöka ta lite ansvar.

I slutet av mars diskuterade vi just detta i det här forumet, det föreslogs då att Bosse helt enkelt skulle skickas iväg till nästa person på listan. Istället valde den person som satt på Bosse att fortsätta sitta på honom, och nu över en månad senare fortsätta hävda "jag vet inte vart han ska, inte mitt problem".

Varför??

Grönbeck skrev:

...Istället valde den person som satt på Bosse att fortsätta sitta på honom, och nu över en månad senare fortsätta hävda "jag vet inte vart han ska, inte mitt problem".

Varför??

Jag blev pappa! Det är anleningen!

Jag bryr mig inte ett skit om det här mjukdjuret längre... Jag har inte haft tid att engagera mig i det här... Om det nu är nån som vill ha det så har jag sagt att ni kan skicka en adress till mig så skickar jag den!

videochild skrev:
Håkan!Jag har haft och har annat för mig så nån Bosse har jag inte och kommer inte prioritera... men ge mig en adress så åker han....

Hej...du måste vara den Lars som beställde ett 70-200 IS förra veckan i denna tråden
Har du fått den och hunnit med att prova den ännu...Grattis till ditt barn förresten...

[Edit]
Sorry...ser juu nu att det var helt OT...

Enfotograf skrev:
Men vi andra gör det kanske.

Jag förstår det. Jag ber om ursäkt för att jag inte skickat det men snälla, ge mig en adress så skickar jag Bosse på en gång.

Vi kan ha en tävling... Den som bryr sig mest om Bosse skickar mig en adress dit jag ska skicka honom. OK? Jag tar tid... :)

ANNONS