ANNONS
Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Nja, normalt ser man bara kommentarer lagda inom poolen - när man är i den; detta för att kommentarerna där skall kunna ha helt annan inrikting än "normal bildkritik". Men det finns en länk "se alla kommentarer"

Christer: Skulle du kunna skicka kartan till mig?
Det vore toppen!
Bra att den får publiceras här på FS, så slipper man massa problem!

Tack
Mange

clindh skrev:
Nja, normalt ser man bara kommentarer lagda inom poolen - när man är i den; detta för att kommentarerna där skall kunna ha helt annan inrikting än "normal bildkritik". Men det finns en länk "se alla kommentarer"

Vad Bengt menade var att från början, innan poolerna kom till, låg Bosses bilder i ett album hos Mange. När sen poolerna kom laddades bilderna upp i poolen istället och de kommentarer som fanns i albumet försvann. De syns alltså inte ens om man klickar på "visa alla kommentarer".

De gamla kommentarerna försvann ju när bilderna plockades ner och laddades upp i poolen istället.

Vad tycker vi egentligen om bilderna?

Såååå, nu har jag äntligen kommenterat samtliga bilder som hittills publicerats... Jag tycker att det känns väldigt väldigt tråkigt att se bilder som har blivit betraktade hundratals gånger utan att en enda människa orkat skriva ner några tankar kring bilden...

Vad säger ni? Ska vi skärpa till oss lite och ge varandra lite respons på varandras Bosse-bilder? Både de som redan ligger ute och de som kommer att lägga ut förtjänar lite kommentarer. Om vi hjälps åt så blir det kanske lite roligare, det man vill ha är ju någon form av respons, ett bevis på att någon faktiskt sett bilden och brytt sig om den.

Utan kommentarerna blir ju ändå resan en något likgiltig företeelse tycker jag. Om alla som är med på listan skulle kommentera alla de andras bilder så får varje bild över 50 kommentarer (lite mycket att hoppas på, jag vet, men drömma lite kan man väl ändå göra?)...

Kom igen nu, det kostar inte så mycket energi att skriva en kommentar i veckan i fortsättningen!

:)

Jag deltar i alla fall inte i Bosse-resan för att få, eller ens ge, kommentarer. Det har jag andra bilder till.
För mig är Bosses resa bara ett kul projekt där det handlar om helheten. Jag tycker det är roligast att se Bosse på bilder från olika platser i vårt avlånga land.

Kijana skrev:
Jag deltar i alla fall inte i Bosse-resan för att få, eller ens ge, kommentarer. Det har jag andra bilder till.
För mig är Bosses resa bara ett kul projekt där det handlar om helheten. Jag tycker det är roligast att se Bosse på bilder från olika platser i vårt avlånga land.

Och en del av helheten på Fotosidan tycker i varje fall jag är respons på bilderna. För egen del känns det ju brutalt mycket roligare att veta vad folk faktiskt tycker om bilderna man lägger upp, hur tolkar man bilderna, hur påverkas man osv osv osv. Oavsett om det är i Bosses resa eller någon annanstans så känner i varje fall jag att det är roligare om man får någon slags respons.

Utan en endaste kommentar så vet man ju inte alls hur man (miss)lyckats. Även om man bara har intentionen att se bilder från olika platser i vårt avlånga land så vore det väl bra att i alla fall tala om ifall man tycker bilden är bra eller inte?

Min egen högst personliga åsikt...

Bosse i Örebro

Tänkte bara meddela för oroliga själar att Bosse är i säkert förvar i Örebro... Han kommer att fortsätta sin resa på måndag till Göteborg.

/Lars

Ps. Bosse hälsar!

Bilagor

• img_2660xxx.jpg
    img_2660xxx.jpg
    31.8 KB · Visningar: 403
Bosse är på väg...

Hej,
Bosse har nu lämnat mig... Vi har tyvärr haft ganska dåligt väder under veckan så Bosse är inte så nöjd... Men jag hoppas att han får det bättre i Göteborg.

Hej,
Jag har skickat honom för en vecka sedan till nummer 20. Magnus Egger

20. Magnus Egger, Göteborg
21. Johannes Hansson, Umeå
22. Jan Lindahl, Sthlm
23. Sonny Mattsson, Enköping
...

/lars

Okej :)
Då får vi hoppas att det kommer nån bild snart från Magnus...
(håller tummarna att Bosse inte redan har försvunnit igen....)

Hej alla!

Lugn o fin...Bosse har inte försvunnit!
Han är på posten hemma hos Magnus, han skall hämta ut honom imorrn(tis).
Sen lite plåtning och sedan resar han vidare norr ut till Johannes!

Hoppas ni alla har haft en bra helg!

//Mange

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar