Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
jag måste tyvärr medela att jag måste kliva av detta.
HAr ingen möjlighet att ta hand om bosse såvida han inte kommer i mitten av maj vilket jag tyvärr ej tror.
Hoppas att Bosse får en underbar resa till underbara människor som tar hand om honom

Bosse skall med mig ut o jobba imorgon kväll/natt. Han fick en förkärlek till bilderna jag redigera på datorn.....

Bilagor

• bosse.jpg
    bosse.jpg
    25.3 KB · Visningar: 490
Imorgon tar jag tåget till Umeå! hoppas det inte blir flyget iaf *bakis* En av vimmelbilderna jag var med på ligger uppe nu i min resedagbok! Resten kommer upp i ett album hos Magnus. God Natt alla!!

/Bosse

Bosse har nu kommit till Umeå! Han ligger och väntar på posten till imorgon då jag hämtar ut honom.

/Johannes - som hoppas att inte bosse är alltför hungrig och äter mig ur lägenheten. =)

Tänkte skicka honom idag, men viste inte hur jag skulle gå till väga? Jag fick inte med några anvisningar eller så... Vad jag behöver är adressen till nästa på listan så jag kan skicka vidare.

Ska sova nu....

Du ska ta kontakt med Magnus Jansson (mange717) det är ju han som håller i hela den här resan och har alla adresser...

Hej Alla!

Hur har ni det?
Long time, no seen?

Adressen till näste man ät skickad till Johannes!

Ha det gott!

/M

Jag vet inte vad ni andra tycker men jag håller med Martin Alexandersson som skrev så här hos Magnus:

http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=51383

Vad händer egentligen med Bosse?!?!?!?! Vart har han fastnat nu?????

Ska det hålla på så här så lär han ju inte komma till den sista på listan förrän år 2010 känns det som....

Bosse sitter tyvärr fast hos mig, jag var tvungen att åka iväg med kort varsel och hann inte få med Bosse i stressen, så han ligger hemma i min lägenhet och svälter. =( Kommer dock att kunna skicka honom på tisdag.

Ledsen att det tog sån tid...

/Johannes

Hej alla!

Bra att Bosse har kommit tillrätta igen!

Från och med imorrn så resar jag bort till Brasilien och kommer inte hem fören i mitten på april, ja jag vet, det ska bli skönt =)

Men jag skickar vidare adresser till personerna som kommer att beröras, lägger även in dom på listan så att dom kam publicera sina bilder!
Så resan flyter på även fast jag inte är i krokarna....vi får bara hoppas att han INTE fastnar något mer nu...

Ni alla får ha det bra här hemma i kylan*ler*

Hejs svejs!

/M

Irriterande.................

***OBS***

Jag säger det igen, har sagt det förut...
Om man inte skickar sin adress till mig så får man ingen giltlig plats!!
Detta har jag tjatat om 1000 ggr nu.

Nu blir Nummer 25 drabbad,Roger!
Jag har inte hans adress och går därför bara vidare på listan!

Roger: Har du nån invändning så hör av dig till mig!

/M

Re: Irriterande.................

Mange717 skrev:
***OBS***

....
Nu blir Nummer 25 drabbad,Roger!
Jag har inte hans adress och går därför bara vidare på listan!

Roger: Har du nån invändning så hör av dig till mig!

/M

Jag vet inte vad Roger har att säga men jag är ganska irriterad jag också.... Bosse har nämligen kommit hem till mig igen...

jag har försökt nå Magnus men utan resultat...

Re: Re: Irriterande.................

videochild skrev:
Jag vet inte vad Roger har att säga men jag är ganska irriterad jag också.... Bosse har nämligen kommit hem till mig igen...

jag har försökt nå Magnus men utan resultat...

Magnus återkommer till detta rike i mitten av april.

Kan inte Lars helt enkelt kontakta nästa man/kvinna på listan och skaka fram adressen för att skicka dit eländet då? Det BEHÖVER ju inte gå via Brasilien-resenären så länge man vet vem som ska ha tygbiten.

Tycker det känns något sunkigt att det inte händer ett smack, inga bilder, ingenting...

:(

Håller med till fullo!
Det är ju bara att kolla på listan och ta kontakt via fotosidan med nästa person.....

Vem ska ha Bosse?!

Vem hade Bosse sist och vem ska ha honom?

"Kolla på listan..." jag vet ju inte vem som haft honom... Den som känner sig manad att ta över kan höra av sig...

jag har skickat iväg honom till nästa på listan...

20. Johannes Hansson, Umeå
21. Jan Lindahl, Sthlm

/johannes

ANNONS