Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sverigeresan2 ?
- Trådstartare Mange717
- Start datum
BeachMagnus
Aktiv medlem
BeachMagnus
Aktiv medlem
Imorgon tar jag tåget till Umeå! hoppas det inte blir flyget iaf *bakis* En av vimmelbilderna jag var med på ligger uppe nu i min resedagbok! Resten kommer upp i ett album hos Magnus. God Natt alla!!
/Bosse
/Bosse
klippa
Aktiv medlem
Jag vet inte vad ni andra tycker men jag håller med Martin Alexandersson som skrev så här hos Magnus:
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=51383
Vad händer egentligen med Bosse?!?!?!?! Vart har han fastnat nu?????
Ska det hålla på så här så lär han ju inte komma till den sista på listan förrän år 2010 känns det som....
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=51383
Vad händer egentligen med Bosse?!?!?!?! Vart har han fastnat nu?????
Ska det hålla på så här så lär han ju inte komma till den sista på listan förrän år 2010 känns det som....
Mange717
Aktiv medlem
Hej alla!
Bra att Bosse har kommit tillrätta igen!
Från och med imorrn så resar jag bort till Brasilien och kommer inte hem fören i mitten på april, ja jag vet, det ska bli skönt =)
Men jag skickar vidare adresser till personerna som kommer att beröras, lägger även in dom på listan så att dom kam publicera sina bilder!
Så resan flyter på även fast jag inte är i krokarna....vi får bara hoppas att han INTE fastnar något mer nu...
Ni alla får ha det bra här hemma i kylan*ler*
Hejs svejs!
/M
Bra att Bosse har kommit tillrätta igen!
Från och med imorrn så resar jag bort till Brasilien och kommer inte hem fören i mitten på april, ja jag vet, det ska bli skönt =)
Men jag skickar vidare adresser till personerna som kommer att beröras, lägger även in dom på listan så att dom kam publicera sina bilder!
Så resan flyter på även fast jag inte är i krokarna....vi får bara hoppas att han INTE fastnar något mer nu...
Ni alla får ha det bra här hemma i kylan*ler*
Hejs svejs!
/M
Mange717
Aktiv medlem
Irriterande.................
***OBS***
Jag säger det igen, har sagt det förut...
Om man inte skickar sin adress till mig så får man ingen giltlig plats!!
Detta har jag tjatat om 1000 ggr nu.
Nu blir Nummer 25 drabbad,Roger!
Jag har inte hans adress och går därför bara vidare på listan!
Roger: Har du nån invändning så hör av dig till mig!
/M
***OBS***
Jag säger det igen, har sagt det förut...
Om man inte skickar sin adress till mig så får man ingen giltlig plats!!
Detta har jag tjatat om 1000 ggr nu.
/M
videochild
Aktiv medlem
Re: Irriterande.................
Jag vet inte vad Roger har att säga men jag är ganska irriterad jag också.... Bosse har nämligen kommit hem till mig igen...
jag har försökt nå Magnus men utan resultat...
Mange717 skrev:
***OBS***
....
/M
Jag vet inte vad Roger har att säga men jag är ganska irriterad jag också.... Bosse har nämligen kommit hem till mig igen...
RolandM
Aktiv medlem
Re: Re: Irriterande.................
Magnus återkommer till detta rike i mitten av april.
videochild skrev:
Magnus återkommer till detta rike i mitten av april.
Grönbeck
Aktiv medlem
Kan inte Lars helt enkelt kontakta nästa man/kvinna på listan och skaka fram adressen för att skicka dit eländet då? Det BEHÖVER ju inte gå via Brasilien-resenären så länge man vet vem som ska ha tygbiten.
Tycker det känns något sunkigt att det inte händer ett smack, inga bilder, ingenting...
Tycker det känns något sunkigt att det inte händer ett smack, inga bilder, ingenting...
videochild
Aktiv medlem
Vem ska ha Bosse?!
Vem hade Bosse sist och vem ska ha honom?
"Kolla på listan..." jag vet ju inte vem som haft honom... Den som känner sig manad att ta över kan höra av sig...
Vem hade Bosse sist och vem ska ha honom?
"Kolla på listan..." jag vet ju inte vem som haft honom... Den som känner sig manad att ta över kan höra av sig...