Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sthlm: Pentax Geekmeet #2
- Trådstartare jido
- Start datum
holmbo
Aktiv medlem
Jag säger som joakimos. Det vore kul att hänga på vid tillfälle, men det är lite långt att åka efter jobbet mitt i veckan. Under en helg skulle det kanske det kan funka.
Ni verkar att ha haft det trevligt på mötena och även fått en hel del justa bilder.
Är lite sugen på att testa K7'an med DA* 300 och kanske 17-70 om nån har den i väskan.
//Lars
Ni verkar att ha haft det trevligt på mötena och även fått en hel del justa bilder.
Är lite sugen på att testa K7'an med DA* 300 och kanske 17-70 om nån har den i väskan.
//Lars
jido
Aktiv medlem
Klar vi vill göra geekmeet till ett riksmöte!
Till nästa möte lovar jag att flagga i god tid och välja en helgdag så vi kan samla så många som möjligt. Ju fler, desto större prylpark
Några bilder från sist:
1. En ovetande geek, som inväntar sällskap. (K-7 i stealthmode är oövervinnnerlig
2. Peters vidvinkel gör gatufoto
3. Fredrik testar min DA35mm. Tyvärr syns inte dreglet på bilden, men jag är rätt säker på att han saliverade friskt
Till nästa möte lovar jag att flagga i god tid och välja en helgdag så vi kan samla så många som möjligt. Ju fler, desto större prylpark
Några bilder från sist:
1. En ovetande geek, som inväntar sällskap. (K-7 i stealthmode är oövervinnnerlig
2. Peters vidvinkel gör gatufoto
3. Fredrik testar min DA35mm. Tyvärr syns inte dreglet på bilden, men jag är rätt säker på att han saliverade friskt
Bilagor
F.Eliasson
Aktiv medlem
Japp, håller med Peter, stort tack!
Och just idag skall jag faktiskt hämta min nyinhandlade 35´a.
Verkligen helt perfekt att ses och pilla lite på olika hus och gluggar. Oslagbart.
Och just idag skall jag faktiskt hämta min nyinhandlade 35´a.
Verkligen helt perfekt att ses och pilla lite på olika hus och gluggar. Oslagbart.
Masi
Ny medlem
Kan bara instämma: tack Jimmy! Mycket trevlig kväll! Som sagt, 35:an kändes ju väldigt smooth fast ett inköp får väl vänta när man har 40-pannkakan. Klättrar annars i gardinerna i väntan på min beställda K-7:a. Ett geekmeet#3 i skogen med macro-tema en helgdag är det som gäller nästa gång?
1annan-tommy
Ny medlem
Jag kommer gärna också även om jag har en liten jobbig objektivsituation just nu (trasig Sigma 17-70).
Kan när som helst (utom midsommarhelgen så klart).
-Tommy
Kan när som helst (utom midsommarhelgen så klart).
-Tommy