Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

SportsIllustrated bästa bilder 2006

Produkter
(logga in för att koppla)
Håller med, många kanonbilder där. Min favvis blev ändå nummer 1, tanten på kälken. Både fartig, spännande och humoristisk. Man kan fråga sig...var är hjälmen??? :)

Nr 19, närbilden på football-killen är också grymt fin.

Tack för länken!

bild 1 och 28 är nog mina favoriter men där är många andra som också är riktigt bra!

Sen slog det mig att fotografer är rent överdj_vliga på att hoppa ;-)
kolla bild 22 & 39...

Sony5 skrev:
Sen slog det mig att fotografer är rent överdj_vliga på att hoppa ;-)
kolla bild 22 & 39...

För att inte tala om 15..

Det var faktiskt en sådan sak jag lade märke till - att en hel del av bilderna var tagna med 'fasta' kameror och någon typ av automatik, såsom i hockeymålet eller uppe på stavhoppsställningen. Bara för att det är en bra bild s måste det inte tagits av superfotografen X och toppkameran Y.

Tack för länken. Det var många bra bilder där, och de flesta skiljer sig från "traditionella" sportbilder - kul inspiration.

grymt! nr. 32 var ett av det vackraste jag sätt på länge. Jävligt bra bild. "Torino 2006".

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar