FlyerOne
Aktiv medlem
Har sällan sett någon bild som utstrålar en sådan total förälskelse......
Bilderna, wow! Vilket stuns i färger och klarhet. wow!
...
Visa bilaga 104782 från inlägg #54.
/Mats
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har sällan sett någon bild som utstrålar en sådan total förälskelse......
Bilderna, wow! Vilket stuns i färger och klarhet. wow!
...
Visa bilaga 104782 från inlägg #54.
/Mats
Har sällan sett någon bild som utstrålar en sådan total förälskelse...
Ja, en given vinnare i fototävlingen "Ge prylbögen ett ansikte".
Ja, en given vinnare i fototävlingen "Ge prylbögen ett ansikte".
Haha! Men är du inte en liten aning väl elak nu, eller? Jag tycker att bilden är söt (undrar vad jag nu avslöjar för något om mina udda böjelser).
Kul att ni gillar bilden!
Du gör helt rätt som tar originalgreppet istället (om du nu får det billigt). Det är betydligt mer ergonomiskt och har samtliga funktioner. Saknas några "shortcuts" på piratgreppet som annars verkar mycket prisvärt.
Förvånanvärt prisvärt t o m. Hade gärna köpt det av dig om jag inte redan haft originalgreppet.
Vilka funktioner är det som saknas på piratgreppet jämfört med originalet från Sony?
Vilka funktioner är det som saknas på piratgreppet jämfört med originalet från Sony?
Snälla, sprid inte vidare FUD från C&N-sidan. Minoltas och Sonys antiskak tar hänsyn till objektivets fokusavstånd -- det går bra att läsa direkt ur Minoltas patent.Det senare låter kanske lite motsägelsefullt då kameran har AS, men kameror med inbyggd antiskakfunktion tar enbart hänsyn till brännvidden (till skillnad från fabrikat typ Nikon/Canon där bildstabiliseringen ligger i objektiven är dedicerade för aktuell brännvidd och vikt).
Sorry blev lite fel där pgr av att det kom in ett inlägg som handlade om A550...my bad...dock så tror jag ändå inte det är det bästa att annonsera i en forumtråd...visst det är många som tittar in men det är få som läser lea tråden och då är chansen lite att dom stöter på "annonsen" som du la ut i ett inlägg.Nja, vaddå.
Det är ett helt nytt vertikalgrepp till en a850/a950 som jag säljer för 650 kr. inkl. frakt och det är precis det som den här tråden handlar om och massor av 850-ägare tittar in här.
http://www.fotosidan.se/forum/showpost.php?p=1503452&postcount=67
Huvudpunkten var i allafall inte att sälja det, det var liksom en bisak eftersom jag råkade få tag på ett annat. Inga problem, bara en reflektion.
/Mats