FThunberg
Medlem
Den vågiga tar hänsyn till att bilden är rektangulär och har mer skärm på långsidan än på kortsidorna. de fungerar inte på objektiv där frontlinsen roterar vid fokusering.
funkar de på Nikon D3000 18-55?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den vågiga tar hänsyn till att bilden är rektangulär och har mer skärm på långsidan än på kortsidorna. de fungerar inte på objektiv där frontlinsen roterar vid fokusering.
Fast den där Canon-butiken är ju bara intressant om man har ambitionen att lura i folk att saker är dyrare än de i själva verket är i Sverige. Genom Prisjakt hittar man direkt originalet från en svensk butik för 990:-. Förvisso är det fortfarande en prisskillnad men nu blir det en betydligt ärligare jämförelse.
funkar de på Nikon D3000 18-55?
Köpte ett EW-78D pirat på eBay. Ska passa både Canon EF-S 18-200 IS samt det som jag köpte det för, Sigma AF OS 18-200/3,5-6,3 DC. Passar klockrent i bajonetten både fram och bakvänt samt har svart filt på insidan, låser i ändlägena.
På Cyberphoto kostar det 370:- Jag betalade $4.80 inkl. frakt. Lätt val för mig...