Hej!
Tänkte mest informera folk, om ni ska ha något nytt hus/kompaktare eller vad som, så kommer ONOFF från och med imorgon till söndag ha 25% rabatt på allting som finns på lager.
Kommer personligen själv köpa en G12a som jag har funderat länge på.
Och jo, jag jobbar på ONOFF, men 25% är ganska bra rabatt för alla
Ingen inom elektronikbranchen tycker, att detta är bra med en "kollegas" konkurs, - det kan bli vem som helst nästa gång, nästa månad, nästa år, - marginalerna är ju mycket små, ......
Ändå blir jag förvånad, att så många slänger sig in för att köpa, skitsäker på att fynda, det gäller att vara iskall, - behöver jag denna pryl, kan den köpas billigare på ett annat ställe, osv ....
Canon G12 var efter -30% rabatt, nersatt till ca. 3400:-, visst bra kamera till ett vettigt pris, men den är nu relativt iskall, Canon kommer inte med en ny G13 modell med så liten sensor, - när Fujifilm X100 med en
APS-C sensor är mycket bättre, mycket dyrare, ja, men kameratypen mätsökare med små mått, det är vad som kommer snart från Canon, då kommer liknande modeller tätt efter, från de flesta tillverkare.
En Sony Vaio 15,5" av årsmodell 2010 var också med i utförsäljningen, till ett pris av ca. 5000:-, med avdrag av 30%, säkert har de andra elektronikkedjorna den till lågt pris framöver, - alltså var alltid påläst och klarvaken när du kommer in i en affär, med en konkursutförsäljning, ha-ha!
Annars är risken stor, att du kilar in på Bolaget för att trösta dig, för att ha gjort ett dåligt köp!