Annons

Onoff - 25% 7/7-10/7

Produkter
(logga in för att koppla)
Och idag har de gått i konkurs.

Vad händer med garantier, ångerrätt etc?

Tillverkarens garanti gäller ju fortfarande men annars så är det väl konkursförvaltaren som tar över det hela så om du vill ångra ditt köp och få pengarna tillbaka så får du ställa dig i kö bland de andra fordringsägarna. Frågan är intressant, jag hoppas någon här har mer detaljerad kunskap om vad som händer.
 
Fult av OnOff av sälja ut strax innan konkurs,de som inte hämtat ut sina köp eller beställt transport av OnOff ligger risigt till.
 
Känner med dig idag. Hoppas du får ett trevligt jobb inom foto någon annanstans. Lycka till!

Tack KGS! Det kom som en chock för alla anställda :/ 25% kampanjen enligt deras info lät som en logisk sak att göra. Men min känsla nu är att de har planerat det här länge... en A och en B plan. De bytte till B-planen...
Det löser sig nog, på något sätt.

Och som det har sagts tidigare, alla garantier sköts av Tillverkaren. Alla försäkringar fortsätter gälla som vanligt då det är SOLID (013-131313) som har dessa.

Det är fortfarande 25% i butikerna, vi har en del systemkamera kvar i butiken mestadels 600D, dock är det mesta slut atm. Tal om att vi ska få leveranser som vanligt ett tag framöver vad som kommer då har jag noll koll på.
 
puppetm: Har ni någon 60D inne? Kan du lägga undan en? Jag får väl komma under dagen isåfall.

Igår när jag jobbade så var alla 60d slut, 600d hade vi fortfarande. Kan vara att det kommer med nästa leverans som skulle kommit igår. Har hört lösa rykten om att posten ej vill köra ut leveranserna. :/
Jag har dock en 7d kvar, demoexet i glasskåpet. Om ingen har sålt den under dagen
 
Igår när jag jobbade så var alla 60d slut, 600d hade vi fortfarande. Kan vara att det kommer med nästa leverans som skulle kommit igår. Har hört lösa rykten om att posten ej vill köra ut leveranserna. :/
Jag har dock en 7d kvar, demoexet i glasskåpet. Om ingen har sålt den under dagen

Jag är påväg in nu. 7D är intressant!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.