Andreas Olsson
Aktiv medlem
Så länge bilden är anonym ser jag inga som helst problem att visa den. Om människan på bilden kan identifieras ska man nog vara väldigt försiktig.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ThomK skrev:
Hur kan detta vara av så stort intresse för så många, framför allt av frågeställaren.
Hur i hel..te kan man komma på en enda anledning att fotografera ett lik som kremateras !! För vem, eller vilka och varför, gör man något dylikt.
Whithout respekt/Thomas.
Grönbeck skrev:
Hur kan en bild vara av intresse för någon? En bild på en blomma, vem fan kan vara intresserad av det?? Något så dumt... En bild på en naken tjej som står på alla fyra, RESPEKTLÖST! FÖRBJUD!
Det är liksom inte för alla som döden är något förbjudet och "fult". Det vackraste jag sett någon gång var när min lillasyster "somnade in" efter en månads medvetslöshet på intensivvårdsavdelningen på Sahlgrenska. Antagligen inbillade jag mig bara, eftersom jag är övertygad ateist och inte tror på några som helst övernaturliga fenomen, men det var liksom ett skimmer runt henne de sista sekunderna. Döden är på något sätt en vacker företeelse...
Förbjud inte döden.
Foto-Rickard skrev:
Så länge det inte går att identifiera kroppen ska det väl ändå inte vara några problem som nån sagt redan? Har inte läst så noga vad alla skrivit som svar men vafan, jag vill ändå se den bilden! Kan du skicka tror du?
Har jobbat som säsongare på kyrkogårdarna i stan och det trivdes jag med så det kommer bli fler gånger, och shit vad mycket man får vara med om som är nära döden bara där! Inte så att jag fick se lik men fick känna lukten av lik fick jag ett par gånger
romhav skrev:
"Jodå.....Respekt....Godnatt...."
romhav skrev:
Jaa, jag vet inte.. Kanske det beror på mig mer än på ditt inlägg? Allt är ju tolkningsbart, men min tolkning av ditt inägg känns inte direkt kul i mina värderingsval.
Känner att ditt inlägg inte är värt att kommenteras mer än så.
xtreeem skrev:
...