Här kommer lite olika åsikter och ideer i frågorna som står.
Antal Kritikbilder / Nivåer
Jag kan hålla med Elin om att 75 bilder kan vara lite lite ibland, men det är för att dessa disponeras över flera albumtyper. Utställning och kritik, på det viset tycker jag att photo.net har en bra del i att man har album och lägger in critique requests på enstaka bilder, samt att dessa ändå ligger kvar i ens vanliga album.
Då ingår kritik bilderna i totala quoten utan att du för dens skulle har hur många kritikbilder som helst uppe samtidigt.
Sen att man skulle kunna ha olika gränser typ
gratis utställning 20 kritik 10
brons utställning 50 kritik 10
silver utställning 100 kritik 25
guld utställning 150 kritik 50
Sedan att kunna flytta bilderna mellan albumen på ett relativt enkelt sätt med bibehållna kommentarer.
Jag vet inte hur många som använder portfolion, men många har ju egna hemsidor också, så kanske göra den den som ett option mot att ha lite fler bilder under utställning.
Kritik Vyn
Möjlighet att välja en inställning om man vill se namn och bildbeskrivning under kritikbilder i ens profil.
Möjlighet att svar läggs under en kommentar som i gästboken, eller kanske nästlad tråd.
Falska medlemmar
Jag kan tycka att en timeout på nåt dygn kan vara en bra sak för att förhindra spontana skitsaker, men man får inte göra det för svårt att bli medlem heller.
Ang, personnummer vet jag inte vad som krävs, men om man ska hålla register i någon form krävs väl tillstånd, men som sagt, jag vet inte var gränserna för detta går.