ANNONS
Annons

Naturfotofestival 2006 i Vårgårda

Produkter
(logga in för att koppla)
Kalle_B skrev:
En reflektion...

hur komemr det sig att jag inte har hört ett dyft om denna festival förrens nu? skickas det inbjudningar lite skymundan eller har folk snackat om detta vitt och brett men jag har inte lyckats pejla in det någonstans?

Hade varit roligt att spana in den där fesivalen...
Måste hålla öronen öppna betydligt bättre nästa gång :)
Nästa år firar de 25-års jubileum. Jag vet inte men är man naturfotointresserad så borde man väl ha snubblat över begreppet "Natur -xx" någon gång. Själv läser jag om det i lokaltidningen.. :)

Men det är väl inget de skyltar med vitt och brett om. Naturfoto är ju inget som syns i TV precis... Är du medlem i Vårgårda Fotoklubb får du programblad hem i postlådan och förtur på biljetter till bildvisningarna. Men man brukar kunna komma in ändå om man bara är där i god tid.

ska försöka komma ihåg detta i framtiden.. :) tackar för infon.. dock är jag fortfarande lite förundrad att ingen har nämnt detta på fotosidan innan...

Besökte inte mässan i år, eftersom jag var riktigt besviken förra året. Men det går väl i vågor sånt där.
Det blir liksom samma samma hela tiden. Men säkert svårt att variera sig.

Kalle, det har varit med i kalendern iaf. Har för mig att det varit några korta trådar om vilka som skulle ställa ut också. Dags att börja kolla kalendern ibland? ;-)

ja det vore kanske något...kan erkänna att jag har inte tittat på förstasidan på evigheter... har lagt forumet bland favoriter... så forumet är liksom min förstasida på FS...

Kanske där i felet ligger.. ;)

Hej!

Jag hade precis som Kalle inte hört ett ord om denna tillställning. Synd, för jag hade verkligen velat ställa ut om det hade funnits möjlighet, men jag får försöka vara ute i god tid tills nästa år. Jag tog mig iaf. dit på lördagen och tittade på alla andras fina utställningar!

Är det någon som vet vilka som fick pris i fototävlingen? Jag hade inte möjlighet att stanna tills vinnarna skulle presenteras.

M.v.h. Jonathan

Besökte tyvärr ingen av bildvisningarna, men bildutställningen var som vanligt intressant, flera kända namn från fotosidan bla.Noterade att där inte fanns en enda älgbild, måste vara ovanligt. Fick också en känsla av att det var färre besökare än vanligt. Hoppas på en nytändning nästa år då det är 25-års jubileum, för intresserade naturfotografer verkar det ju finnas gott om.

Kalle_B skrev:
En reflektion...

hur komemr det sig att jag inte har hört ett dyft om denna festival förrens nu? skickas det inbjudningar lite skymundan eller har folk snackat om detta vitt och brett men jag har inte lyckats pejla in det någonstans?

Hade varit roligt att spana in den där fesivalen...
Måste hålla öronen öppna betydligt bättre nästa gång :)

Du hänger för mycket på "forum", det finns mer att läsa på FS ;)
Mvh/Gunte..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar