Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som fått sin 20D ännu?

Produkter
(logga in för att koppla)
20d hus på lager

Blev något förvånad när jag i veckan var och hämtade en rulle film på Japan Foto i Malmö. Går mest dit för att dom tar 29 kr för en 120 rulle, printad, men av en slump såg jag ett antal 20d lådor på golvet bakom kassan och mycket riktigt hade dom ett par kameror hemma!
 
Hoppas det kommer ett lass v44

Imorgon blir det 2 månaders jubileum för min plats i kön för en canon eos 20d.. en sak har man lärt sig, ställ sig i kö hos någon som har eget lager och förbokat kameror.. men hoppas att rycktet om en leverans denna vecka stämmer för då kanske kanske min kommer :)

Någon som fått sin kamera denna vecka?
 
Hegethorns ringde idag. Men jag är på resande fot och är tvungen att vänta tills nästa leverans. Någon annan som blir glad mao. Det är huset jag väntar på och jag stod på plats 20 när jag beställde.
 
Re: Hoppas det kommer ett lass v44

mattias_allared skrev:
Imorgon blir det 2 månaders jubileum för min plats i kön för en canon eos 20d.. en sak har man lärt sig, ställ sig i kö hos någon som har eget lager och förbokat kameror.. men hoppas att rycktet om en leverans denna vecka stämmer för då kanske kanske min kommer :)

Någon som fått sin kamera denna vecka?

Vart står du i kö nånstans? Vilken plats i kön?
 
Enligt Cyberphoto får de in 17 Hus imorgon 27/10
så kanske till helgen Man kan ut och pröva
typiskt att de flesta löv redan trillat av Träden !
 
faaan.. kan inte alla bara kasta sig ur kön på cyber... jag får fan aaaldrig min kamera...
Måtte de flesta sitta på i andra köer så de får sina o hoppar ur...
Ooooorkar inte vänta längre... Har redan läst aaallt om kameran...
 
Abhraxxas skrev:
faaan.. kan inte alla bara kasta sig ur kön på cyber... jag får fan aaaldrig min kamera...
Måtte de flesta sitta på i andra köer så de får sina o hoppar ur...
Ooooorkar inte vänta längre... Har redan läst aaallt om kameran...

precis!
önskar alla på expert, yfo, sp kunde hoppa av oxå =( läst allt som går typ... fan helt utan kamera i 1 mån snart.. trodde jag skulle fått den för läänge sen :(
 
exakt samma här...

visst är det en viss charm med att sitta o vänta på en pryl... som ett barn innan julafton...

MEN... Om julafton hela tiden puttas fram en vecka är det icke kul längre...

Hade kännts heeelt annorlunda ifall man haft ett säkert datum...
 
Abhraxxas skrev:
exakt samma här...

visst är det en viss charm med att sitta o vänta på en pryl... som ett barn innan julafton...

MEN... Om julafton hela tiden puttas fram en vecka är det icke kul längre...

Hade kännts heeelt annorlunda ifall man haft ett säkert datum...

Speciellt när man blev lovad ett datum.. 14:e okt sa en kille till mig på expert att han kunde garantera mig en D20.. så jag sålde min 300D o väntade.. sen kom 14:e.. ingen kamera o han sa att han aldrig sagt det.. hmmm... aja nu sitter man bara o väntar i ovisshet.. ingen vet.. som säger kanske får ett par nästa vecka.. men kan komma 1 kan komma 10.. fann de e oldidligt.. *gnälllaa* ;)
 
Som det verkar nu kommer nog köplatserna rasa rätt snabbt ändå. Får cyber 17 kamerar kanske det droppar 10 platser på dom andra ställene. Kan ju vara att ett antal står i kö på hos andra också.
 
För egen del hoppas jag att alla andra ställen får en jäkla massa kameror innan cyber får sina, så kanske folk hoppar av kön där...
Alla blir glada... även jag... njae, kanske inte cyber förresten
 
Åååh guud så jag längtar efter min 20d!

Beställde den 8/10 från Dustin, redan förskottsbetalt.. Gaahhh, hoppas den kommer snart!!
 
_skatan skrev:
Åååh guud så jag längtar efter min 20d!

Beställde den 8/10 från Dustin, redan förskottsbetalt.. Gaahhh, hoppas den kommer snart!!

äsch, det var väl inget ;-) jag beställde ett hus
2004-08-23 från CyberPhoto, och har inte fått min ännu. Bara drygt två månader, men vem ... har bråttom.

Undrar hur många hus Cyberphoto får i nästa sändning...

Känns nästan som när man väntade på tomten när man var liten, han kom aldrig, tyckte jag.

:) Håkan, som är lite nostalgisk ikväll
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.