Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Någon som fått sin 20D ännu?
- Trådstartare mattias_allared
- Start datum
_skatan
Aktiv medlem
Zamn skrev:
Ringde Dustin nu, men han hade inga i lager... Antagligen var alla uppbokade?
Ah de va nog så
Fredrik Jutfelt
Aktiv medlem
scandinavian skickar min idag, äntligen! de får in ett lass till på måndag hävdar de.
Fredrik Jutfelt
Aktiv medlem
och jag släpte just min köplats på cyber...varsågoda.
hakanv
Aktiv medlem
fick precis ett mail från Cyberphoto:
Jodå, vi fick in 17 hus häromdagen så nu är du nere på köplats 9. Nästa laddning ska enligt Canon ligga på ca 15 hus + x antal kit och stämmer det så borde du ha din kamera inom ett par veckor.
Jag betällde enbart huset från CyberPhoto
2004-08-23 kl 15:34, så nu kan ni själva räkna ut om ni är med i nästa leverans ;-)
/Håkan
Jodå, vi fick in 17 hus häromdagen så nu är du nere på köplats 9. Nästa laddning ska enligt Canon ligga på ca 15 hus + x antal kit och stämmer det så borde du ha din kamera inom ett par veckor.
Jag betällde enbart huset från CyberPhoto
2004-08-23 kl 15:34, så nu kan ni själva räkna ut om ni är med i nästa leverans ;-)
/Håkan
Abhraxxas
Aktiv medlem
_skatan skrev:
Säger bara, vem har ett sånt här meddelande just nu för ett 2,7 kilos före 12.00 paket innehållande en 20d och lite annat småttigt o gottigt:
"Uddevalla, Förändelsen körs just nu ut till mottagaren."
Är just nu så avundsjuk så jag nästan kräks...
BUHUUUU! Vill ha min NU!
_skatan skrev:
Så där, då sitter man med en Canon 20d på skrivbordet då
Där gör den väl ingen nytta. ut och plåta i fina vädret!
/magnus (som får sin PowerBook och iPod idag innan klockan 15)
trasselfluff
Aktiv medlem
Fotokungen ringde nyss, dom hade fått in 20D nu.
WeeGull
Avslutat medlemskap
Japan
Nu vet jag inte var Canon har sin fabrik för kameror samt om de använder underleverantörer för vissa delar men fakta är följande.
Japan har i år drabbats av flera tyfooner, som det heter, i år. De har till och med slutat med att ge dem namn utan de får bara nummer.
De har även precis haft jordbävning strax söder om Niigata som ligger ca 30mil väst om Tokyo.
Detta kan ha stört produktionen MEN om det är så vet inte jag.
/WeeGull
Nu vet jag inte var Canon har sin fabrik för kameror samt om de använder underleverantörer för vissa delar men fakta är följande.
Japan har i år drabbats av flera tyfooner, som det heter, i år. De har till och med slutat med att ge dem namn utan de får bara nummer.
De har även precis haft jordbävning strax söder om Niigata som ligger ca 30mil väst om Tokyo.
Detta kan ha stört produktionen MEN om det är så vet inte jag.
/WeeGull