ANNONS
Annons

Någon som fått sin 20D ännu?

Produkter
(logga in för att koppla)
Oh my!

Ja jag valde mellan Dustin å Cyberphoto, men då dom hade 50 före i kön på bara huset och Dustin ca 10 så va valet ganska enkelt.

Vi får väl se, hoppas din kommer snart me!

Äntligen!
Fick ett samtal från cyber idag om att dom fått ett gäng 20d hus, som beräknat. Men för en vecka sedan sa dom att jag troligen inte kommer få nån vid denna leverans, utan ev. 2 veckor senare. Men nu hade jag ändo blivit tilldelat ett! :) Får väl tacka nån som hoppat av kön.

Har stått i kö sedan 2004-08-22 kl 12:38 :) Ojoj, imorgon kl 10 står jag vid deras dörr. Blir en jobbig natt dock, men har man väntat så här länge så.

lajun skrev:
Äntligen!
Fick ett samtal från cyber idag om att dom fått ett gäng 20d hus, som beräknat. Men för en vecka sedan sa dom att jag troligen inte kommer få nån vid denna leverans, utan ev. 2 veckor senare. Men nu hade jag ändo blivit tilldelat ett! :) Får väl tacka nån som hoppat av kön.

Har stått i kö sedan 2004-08-22 kl 12:38 :) Ojoj, imorgon kl 10 står jag vid deras dörr. Blir en jobbig natt dock, men har man väntat så här länge så.

Vilken köplats hade du? typ 10 eller?
De fick väl in 17st denna vecka.
(Hoppas på att du hade typ köplats 20 eller nåt, så jag bör få min vid nästa släng, hehe)

lajun skrev:
Äntligen!

Ååååh lyllo! Vågar man hoppas att Dustin också får in ett parti i dagarna också då tro??

Min skickades från Cyberfoto idag.
Stod som nr 15 i kön.
Kommer väl inte fram förrän på måndag,
posten i Umeå brukar ju ligga på paketen
ett par dar

Senast ändrad:
hade köplats 19 när jag frågade förra veckan, därför blev jag så förvånad.

Jo förhoppningsvis börjar kamerorna trilla in hos andra nu också.

Ingen som hört något från Scandinavian?
Har de fått in kameror? De börjar nog tröttna på mig nu så jag frågar här istället.. ;)

Cj^ skrev:
Har de fått in kameror? De börjar nog tröttna på mig nu så jag frågar här istället.. ;)

Haha jag har en liten känsla av att Dustin gör de samma för mig :D

Fast slänger man ut 17 papp så får dom faktiskt vara beredd på lite tjat tycker jag :)

lajun skrev:
hade köplats 19 när jag frågade förra veckan, därför blev jag så förvånad.

Jo förhoppningsvis börjar kamerorna trilla in hos andra nu också.

Hmm... 46-19.... köplats 28 bör jag max ha då alltså...
Argh... Måtte folk hoppa väck från listan...

Cj^ skrev:

Jag ringde precis och dom har fått leverans. "Tilldelning sker närmaste dagarna". Jag beställde i augusti och får jag ingen kamera nu kan det nog bli fråga om märkesbyte :)

Hans-C skrev:
Jag ringde precis och dom har fått leverans. "Tilldelning sker närmaste dagarna". Jag beställde i augusti och får jag ingen kamera nu kan det nog bli fråga om märkesbyte :)

Underbart! Du vet inte hur många de fick in? Jag beställde den 16:e sept och ligger på ca 14 plats. Så du borde få din iallafall.

Sen ndrar man ju om det är Kit paketet eller bara huset dom fått in oxå?.. tror jag hade köplats 50 lr nått sånt skit på SCandinavia.. beställde 20 Sept typ :-/

Fick precis reda på att min order är komplett, alltså min 20d har kommit till Dustin. Så hoppas dom skickar den idag så jag har den här imorgon!!!

Wiiiih!!!!

Grattis fan va gött det måte kännas!! :)
Va det med eller utan kitlinsen du bestälde? o va kosta den hos dustin me momsen?

quackpack skrev:
Grattis fan va gött det måte kännas!! :)
Va det med eller utan kitlinsen du bestälde? o va kosta den hos dustin me momsen?

Oh ja, bara de inte e några fel eller nåt på den när den kommer..

Köpte endast hus: 14.493,75 kr__(SEK_inkl._moms)

Fått besked från Dustin att de kommer skicka mina grejer idag!

Så förhoppningsvis om allt går som de ska så har jag kamera här imorgon!!!!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar