ebermark
Avslutat medlemskap
Den termen har inte särskilt mycket tyngd bakom sig, dockJag känner t.ex. flera IT-konsulter ...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den termen har inte särskilt mycket tyngd bakom sig, dockJag känner t.ex. flera IT-konsulter ...
Blir det bättre om jag skriver att vi tillbringar dagarna med att ta fram simulatorer för flygande och markgående fordon åt några stora företag?Den termen har inte särskilt mycket tyngd bakom sig, dock
Blir det bättre om jag skriver att vi tillbringar dagarna med att ta fram simulatorer för flygande och markgående fordon åt några stora företag?
Blir det bättre om jag skriver att vi tillbringar dagarna med att ta fram simulatorer för flygande och markgående fordon åt några stora företag?
hahahah.. man kan bara skratta när folk hamnar på den nivån.
Det är som jag skulle börja snacka om att köper man apple produkter ramlar tårna av sen dör man inom 3 månader.
Jag gillar när folk ha åsikter & att folk gillar olika saker, men när man kommer med så idiotiska saker som det där så är det bara löjligt och när det gäller dig lägger jag ner diskussionerna för du verkar ha "lite" taskig koll och för insnöad.
För övrigt jobbar jag till vardags bla med att administrera Windows-nätverk
Jag har börjat bli intresserad av Mac OS men det är minst sagt klent med utbudet av Appledatorer vad jag kan se
Jag vill ha en stationär dator och jag vill ha min Eizoskärm, inte någon blank iMac-skärm.
Jag tycker Mac Mini är lite klen för att vara en modern dator som jag skall ha ett antal år för bl.a. bildbehandling.
Nästa steg är en MacPro för 26.995:-
Om jag nöjer mig med Windows så får jag en dator från Dell för hälften av dom pengarna.
Har haft min Dell Dimension i 5 år. Helt problemfritt
Så varför laga något som inte är trasigt? OS X är enormt överskattat men har ett följe som nästan liknar en nyreligiös rörelse i sin besatthet. Det är snygga burkar med stiliga ikoner men mycket mer är det inte.Har haft min Dell Dimension i 5 år. Helt problemfritt
Fast då missade du nog poängen med den delen av diskussionen. Problemet är ju att du tvingas köpa hårdvaran via Apple om du vill köra OSX och som väl framgår skiljer en del i pris samt att Apples utbud är allt annat än komplett i jämförelse.Sen annan sak som förbryllar mig ang diskussionen av hårdvara. Det är ju inte hårdvaran som gör en Mac till en Mac, det är operativsystemet! De flesta som använder Mac är förtjusta i just gränssnittet och struntar i vad det står på komponenterna. Det är mer än ett snyggt skal, ikoner och hårdvara som gör att mn uppskattar OsX mer än Windows.
Fast då missade du nog poängen med den delen av diskussionen. Problemet är ju att du tvingas köpa hårdvaran via Apple om du vill köra OSX och som väl framgår skiljer en del i pris samt att Apples utbud är allt annat än komplett i jämförelse.
Så om det är OK för dig då ska det vara OK för alla andra? Det finns ju de som hyllar planekonomi också... Det är ett glapp i Apples utbud vad gäller stationära datorer mellan iMac och Mac Pro, just det segment där det på PC-sidan finns ett enormt utbud av bra och snabb hårdvara.För mig är det utbudet som finns helt komplett. Jag saknar ingenting som inte Apple eller annan leverantör kan erbjuda.
Så om det är OK för dig då ska det vara OK för alla andra? Det finns ju de som hyllar planekonomi också... Det är ett glapp i Apples utbud vad gäller stationära datorer mellan iMac och Mac Pro, just det segment där det på PC-sidan finns ett enormt utbud av bra och snabb hårdvara.
Varför hoppar du in i diskussioner du inte kan hantera? Tänk att varje gång jag läser dina inlägg så beter du dig lika märkligt. Förra gången du gick upp i falsett hade du läst en pedofilartikel i tidningen. Kanske bättre du håller dig borta från internetforum om du ändå bara söker medhåll. Prova kyrkokören om det bara är social gemenskap du är ute efter.Jag talar BARA för mig själv. Jag tycker att fyra datormodeller där var och en har flera olika nivåer är ganska mycket. Inse att det finns många som gillar våra Macar. Herrejä-lar, börja prata om planekonomi!!??
Jag lämnar detta ämne här och nu.
Klart mac kan ha mindre problem , det finns ju inte så mycket att lägga in på dom som kan göra att det blir fel, Du kan inte så enkelt välja vad du vill ha (litet utbud program & hårdvarumässigt)
QUOTE]
..och du vaknade från din 20-åriga sömn och drog ut kudden ur örat? Välkommen till 2000-talet.
Men tar man en vanlig enkel Win maskin och inte installerar mer så lär den funka all evighet.
...och inte använder den då heller? En evighet är en lång tid det..
Bara att inse att det är 2 olika saker. gillar man mångsidighet & inte skiter pengar köper man en pc. vill man inte utvecklas värst utan vara extremt tvingad till vad Mr jobs (som vissa ser som deras gud) säger du ska använda och du har gott om stålars så köper du en mac.
Vadå inte utvecklas? Sedan när är personlig utveckling knutet till ett operativsystem? Det där var nog det dummaste påstående jag läst. Sist jag kollade så sket jag inte pengar heller. På vilket sätt är Windows mer mångsidigt än OSX?
Förvånar mig att det trots allt är så få som använder mac med tanke på hur oootroligt bra det är
Ja, helt rätt. Det är även få människor som kör en Koenigsegg, men betydligt fler som kör SAAB.
Nej du, lite bättre argument får du nog vaska fram...
Det har väl mest att göra med att en Koenigsegg kostar över 10 mille än nånting annat?Ja, helt rätt. Det är även få människor som kör en Koenigsegg, men betydligt fler som kör SAAB.
Det har väl mest att göra med att en Koenigsegg kostar över 10 mille än nånting annat?
Okej.. Ska vi ha det på det viset så.. Varför är det så få som kör en Audi A4 när de är så bra...Varför väljer man inte Skoda Octavia?