Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
"!ahah yawa em ekat ot gnimoc yehT"
Ibland misslyckas tydligen lobotomin. Eller satte sig Schwester Bertha på dig och släppte väder? Alla på tråden vet att jag ibland blir lite galen, men hjälp mig ut så jag kan rädda Leif. F-n, nu kommer Bertha in till mig med elkablar...hjääääääääääääl- - - - -
Lennart, akta dig nu så du inte hamnar i en ny lång diskussion om elchockterapi igen! Förra gången var det bara en kille som tagit nån bild i en kyrka med en rasslande DSLR-slutare och fick fan för det och sen flippade både vi och tråden ut! (så går det när fotografer ska diskutera fotofrågor under rubriken "Etik och moral" typ).
Fatta nu att utgångsläget redan är mycket värre än så! Du sitter ju redan på hispan!
Det skulle vara synd om pixeldebatten dog för att de kört högspänning genom tinningarna på oss. Jag litar inte alls på El Lobo sen jag redan på 70-talet läst pocket tidningen R:s temanummer "Herre på hispan". Det måste bara vara värre nu! Det blir väl aldrig mindre mögel över tiden? Har du verkligen koll på något som blivit bättre sen dess annat än att vi fått många fler pixlar som blivit allt mindre och sötare för varje år som gått? Det är egentligen vårt enda riktigt stora glädjeämne! Vi har väl inte fått mer fotsvett för det, vad Micke än säger!