elbe
Avslutat medlemskap
Alltså!!...Leif! Du hade whiskyn och din tro var ännu starkare än den. Du stred tappert för din mänskliga rätt att pixelpeepa. Du lät dig inte inledas i frestelse. Hellre gick du stolt in i den madrasserade cellen utan att bevärdiga dina vaktande analogdrängar en blick medan de satte tvångströjan på dig. Du stod ut med skopolamin, stesolid, örtlavemang utan att tveka. Ska försöka minnas dig sådan.
Men det blir jäkligt svårt. Du offrade allt i en handvändning orsakad av listigt manipulerande hjärnskrynklare. Dig ovetande sammanfördes du med 25 redan förlorade själar och grupptrycket blev så starkt att även du knäcktes.
Var tog din värdighet vägen? Från att vara en stolt galning förvandlades du till ett pervo. Jag lider dock med dig.
Menar du på fullt allvar att gruppen använde kamerorna att fotografera med??????????
Det var det mest perversa jag hört. Och ni gjorde det öppet i grupp om 26 personer!!!!!
Jag ska bedja för din själ! Finns det någon rättvisa i världen kommer du snart att få skåda ljuset igen och vi skola välkomna dig när du återvänder till brusets och pixelräknandets brödra- och systraskap.
Måtte icke för lång tid förflyta innan du vandrar på rätta stigar igen.
Så länge du befinner dig i avgrunden skola jag sörja djupt. Den strimma tröst jag kan hängifva mig åt är visionen att vår broder Leif Benght skall slita sig från de fixermedelsdrickande kreatur som tillfälligt förblindat honom och springande återvända för att vinna pixelracet.
Lennart
Tack Lennart, Sten-Åke m.fl! Trådarna har varit och är väldigt givande och jag känner mej ä(r)rad över uppståndelsen av mitt s.k. tillfrisknande/insjuknande (välj de som passar bäst) men de är inte så farligt...hur ni än väljer ) Smyger med i trådarna på distans så jag har full koll på allt ;-). Jag har dock min klockrena uppfattnig klar...whisky och pixlar och ju mer dessbättre! När det gäller de där tilltugget ISO så har jag hittat en trevlig sort som kallas sixten-00 i etablerade kretsar. ;-) Väldigt användbart och ett utmärkt komplement till en rökig whisky och massor av pixlar. Det är en korvlik blandning av björn, älg och renkorv spetsad med en aning skunk och med utsökt smak. Hela menyn ger en härlig dimmig upplevelse och ett kristallklart hjärnkontor...hick.. istället för tvärt om som tidigare ;-)
50D ligger inte inom min intressesfär men däremot 5D2 som jag hoppas trilla ner under 20 papp efter nyår och då ni får ni huka er i benkera för då bilr det omladdning. Klart om jag var smart så skulle jag ju sitta med och såga allt över 12Mpix för att få ner priset snabbt som tusan men de sköter ni så bra själva! Varför då spilla krut på de när jag kan sitta här och skratta gott och kasta småsten i dammen och se de mesta sjunka med lika snabbt, tack vare några jänkare som vred på fel kran när dom skulle öppna porten till paradiset. Shit happens you know sa dom visst...
Vaya con Pixel
Leif