Försök inte låtsas att du befinner dig i övervåningen. Jag ser dig nog bak MAS-ugnen! (Den satt rätt fint, va?)
Var och en har rätt till sina egna perversioner. Kan dock inte förstå att du tänder på att suga på en ccd (The KODAK KAF-50100 is a four output, high performance CCD) och jag svär på att det var en olyckshändelse att jag körde upp pinnen i fel brasa. Det var din jag siktade på, men den hamnade i Sten-Åkes. Det är därför han är så rakryggad.
Var det inte du, gamle skämtare, som hävdade att det var resultatet som räknades. Man blir lika full av Standard Selection som av Glenfiddich eller Grants.
Slutligen: Har väl hundratusentals negativ som jag i 10 år sagt till mig själv att jag skulle scanna in. De lär väl hamna på en eller annan soptipp tillsammans med mina hårddiskar och dvd. Så okej, varför bry sig. Det är bara att pixla vidare och se var man hamnar efter detta jordeliv. Ryktas från dem som haft en näradödenupplevelse att det finns en speciell avdelning deep down under för FS-medlemmar som kilat vidare. Straffet består antingen av att i repris efter repris se norsk TV från 60-talet eller läsa alla FS-trådar om och om igen.
Längtar till sommaren och båten. Navigare necesse est vivere non necesse, som han som knuffade sin icke simkunnige kompis i vattnet, så kärnfullt uttryckte det.
Sleep well and fill your factor!
Lennart