philip svensson
Aktiv medlem
är inte D2x FF? trodde jag...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mill skrev:
Om det kommer en ny kamera tror jag de väntar till Photokina (eller PMA), det "brukar" de göra.
HRL skrev:
Ett nytt trevligt objektiv kanske, en 400 mm med
bra kvalitet. Canon har välan ett bra sånt objektiv i konsumentklassen
eller 300 mm f/4 med VR?
Slowfinger skrev:
Säkerligen inte Capture NX - den har Nikon redan trummat ut ganska rejält.
Om den inte har den stora sökaren och inte vädertättad kan det lika väl vara D70.Arleklint skrev:
Det är säkert en D80, som kan nästan allt D200 kan till ett lägre pris. Alla som köpt D200 får ångest, men sådan är utvecklingen.
Det gör vi också! Det ena stör väl inte det andra, eller? ;-)Arleklint skrev:
Gläd er åt att ha en bra kamera och koncentrera er på vilka bilder ni vill göra. Teknikutvecklingen är trots allt långsam jämfört med er egen fotografiska utveckling. Eller hur !
Satsa inte på att ha den nyaste kameran. Satsa på att ha de nyaste bilderna!
Arleklint skrev:
Det är säkert en D80, som kan nästan allt D200 kan till ett lägre pris. Alla som köpt D200 får ångest, men sådan är utvecklingen.
Gläd er åt att ha en bra kamera och koncentrera er på vilka bilder ni vill göra. Teknikutvecklingen är trots allt långsam jämfört med er egen fotografiska utveckling. Eller hur !
Satsa inte på att ha den nyaste kameran. Satsa på att ha de nyaste bilderna!
Timour Fastovski (timofej) skrevet ena stör väl inte det andra, eller? ;-)
Tror beror på människan.;-)Arleklint skrev:
Jo, jag tror det gör det.
timofej skrev:
Tror beror på människan.;-)
Heh, tror inte att det hör till det här forumet men svarar lite kort. Jag vill att mitt foto ger glädje till mig själv och omgivningen. Räcker det för att spekulera om kommande Nikon nyheter? ;-)Arleklint skrev:
Vad vill du med ditt foto?