Annons

Hur mycket får man tjäna utan att ha företag?

Produkter
(logga in för att koppla)
... tex fick jag inte göra program åt polarna som hobby och få en slant för det, eftersom det krävde specifik kunskap och utbildning. Svarva stolsben åt dom var däremot helt ok som hobby, och få betalt för. Foto borde ju kunna gränsa till det också. Om nu inte reglerna är ändrade och handläggaren jag fick tag på pratade i nattmössan...

Så det krävs ingen kunskap för att svarva stolsben? Låter konstigt.

Och det vet ju alla att fotografera inte kräver några speciella kunskaper, köper man bara en tillräckligt stor och dyr kamera blir bilderna bra av sig självt. :)

(Ber om ursäkt för att detta är lite off topic kanske)
 
Så det krävs ingen kunskap för att svarva stolsben? Låter konstigt.

Och det vet ju alla att fotografera inte kräver några speciella kunskaper, köper man bara en tillräckligt stor och dyr kamera blir bilderna bra av sig självt. :)

(Ber om ursäkt för att detta är lite off topic kanske)

hahahahaha ja, det är bara att trycka ner avtryckaren! Eller hur? men skämt å sido: just de dyra och stora kamerorna är väldigt avancerade och kräver kunskap för att kunna ta bra bilder ,att inte nämna tillbehöret så som objektiv, blixt mm. Bilderna blir inte bättre än fotografen är, sägs det. Instämmer tycker jag. Nu var jag OT. Sorry. Hälsn. Anna
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.