Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hemsidor
- Trådstartare Malm
- Start datum
Cj^
Aktiv medlem
Själv gör jag grovjobbet i Dreamweaver och sedan fixar jag det sista med notepad. Var länge sedan jag höll på med hemsidor, men nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort en ny sida...
http://www.christianjohnsson.com
_lkerdun
Aktiv medlem
En variant...
...är som jag gjort min där jag presenterar mina bilder i ett eget mindre fönster:
www.mangea.se
Förövrigt är min sida helt "handknackad" i Notepad.
...är som jag gjort min där jag presenterar mina bilder i ett eget mindre fönster:
www.mangea.se
Förövrigt är min sida helt "handknackad" i Notepad.
bjanha
Aktiv medlem
Cj^ skrev:
Själv gör jag grovjobbet i Dreamweaver och sedan fixar jag det sista med notepad. Var länge sedan jag höll på med hemsidor, men nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort en ny sida...
Härjar du på fredmiranda.com också, isf under vilket namn? Jag känner nämligen igen en av dina bilder från en forumpost där.
/bjanha
Cj^
Aktiv medlem
bjanha skrev:
Härjar du på fredmiranda.com också, isf under vilket namn? Jag känner nämligen igen en av dina bilder från en forumpost där.
/bjanha
Nä, vad är det för något?
www.tille.se
Aktiv medlem
Jag har lagt upp min hemsida under adressen www.tille.se. Den ska förändras framöver men jag har lagt ut några nya bilder och det kommer fler inom kort.
Patric Tille
www.tille.se
Patric Tille
www.tille.se
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
Om någon är intresserad finns min layout också
www.patrikadolfsson.com
Gjorde en ny sida till min son också nu i januari.
www.hugoadolfsson.com
(Inte meningen att göra reklam för mina sidor utan bara visa för inspiration)
/Patrik
www.patrikadolfsson.com
Gjorde en ny sida till min son också nu i januari.
www.hugoadolfsson.com
(Inte meningen att göra reklam för mina sidor utan bara visa för inspiration)
/Patrik
RolandM
Aktiv medlem
utström
Aktiv medlem
Mozo
Avslutat medlemskap
www.tille.se
Aktiv medlem
Jag söker länkar som jag kan lägga in på min hemsida. Så vill ni att jag ska länka till er så får ni gärna skicka mig ett mail. Jag ställer frågan eftersom det är omöjligt för mig att kolla igenom alla era sidor. [email protected].
Min sida kommer göras om under våren och då ska länkarna delas upp på fotografer, modeller osv.
M v h
Patric
www.tille.se
Min sida kommer göras om under våren och då ska länkarna delas upp på fotografer, modeller osv.
M v h
Patric
www.tille.se
_lkerdun
Aktiv medlem
Lyckat "online-galleri"?
Ni får gärna säga/tycka något om mitt nyss lätt modifierade "online-galleri":
www.mangea.se/FotografMagnusAlkerdun
Ni får gärna säga/tycka något om mitt nyss lätt modifierade "online-galleri":
www.mangea.se/FotografMagnusAlkerdun
RolandM
Aktiv medlem
sjohan
Aktiv medlem
Tjaa. Man kan väl inte läsa en sånhär tråd och kolla på alla andras fina hemsidor utan att visa sin egen i hopp om att någon kanske kan bli lite inspirerad av den.
www.sjohan.com
hemsidan i sig är jag ganska nöjd med men bilderna ber jag er att blunda för då de flesta av dem är tagna innan jag hade ett riktigt intresse och är därför urusla.
skapad i en texteditor inte allt för olik anteckningar som heter edit plus. Fördelen med det är att man får så kallad syntax highlighthing. (Ungefär så att alla igenkända kommandon får fin färg och koden blir mer lättläst.) Sen lite photoshop är väl inblandat också men inte så mycket. Albumet är egenkodat och jag kan logga in och sedan ladda upp bilder direkt på hemsidan eller om jag vill lägga upp hela mappar så kan jag logga in på ftp och ta det den vägen
www.sjohan.com
hemsidan i sig är jag ganska nöjd med men bilderna ber jag er att blunda för då de flesta av dem är tagna innan jag hade ett riktigt intresse och är därför urusla.
skapad i en texteditor inte allt för olik anteckningar som heter edit plus. Fördelen med det är att man får så kallad syntax highlighthing. (Ungefär så att alla igenkända kommandon får fin färg och koden blir mer lättläst.) Sen lite photoshop är väl inblandat också men inte så mycket. Albumet är egenkodat och jag kan logga in och sedan ladda upp bilder direkt på hemsidan eller om jag vill lägga upp hela mappar så kan jag logga in på ftp och ta det den vägen
Guffa
Aktiv medlem
Tips: Sätt width och height i img-taggarna, så vet webbläsaren hur stora bilderna ska vara, och sidan hoppar inte omkring medan bilderna laddas.sjohan skrev:
www.sjohan.com
dovearea
Avslutat medlemskap
Jag kan väl passa på att be om kritik angående min "halvnya" layout på min hemsida http://www.nornan.ac.se/lgh2/
Grunderna är de samma men något modifierat. Användarvänlighet, smidighet etc... Hur funkar det? Man blir ju lätt blind
Grunderna är de samma men något modifierat. Användarvänlighet, smidighet etc... Hur funkar det? Man blir ju lätt blind