Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Helgläxa

Produkter
(logga in för att koppla)
Boop skrev:
Hallo Kenneth!
Vilket iniativ! Lite aktivitet på FS! Kul! Å positiv anda känner man ju oxå! Ännu mer kul! ;o)

Natur är oxå kul, så jag hänger på! Å det ska bli himla kul! ;o))
/
Bettan

Schysst! Kul att du är med också - tror "läxan" kommer passa dig perfekt :)

Hm. Brukar gå åt skogen när det är nått jag "måste" göra, och idéerna brukar vara svåra att ta fram på beställning. Känns riskfylt att gå med på nått innan man vet vad det är, men egentligen är det väl lite sånt här jag behöver just nu så jag testar att hänga med den här gången.

Jag är med!

( Trots att jag inte postat resultatet från förra tävlingen än... det är fortfarande i kameran och kommer ut ikväll! Håller på att flyttstädar :( )

// Richard

Teaser

Temat för "helgläxan" kommer att bli

DEN ANDRA BILDEN

Tagline: Put the message back in the picture

Det finns fortfarande lediga platser (var är Arleklint och Maxell?)

Re: Teaser

jkene skrev:
Temat för "helgläxan" kommer att bli

DEN ANDRA BILDEN

Tagline: Put the message back in the picture

Det finns fortfarande lediga platser (var är Arleklint och Maxell?)
Jag följer tråden med oförminskat intresse, men det är lite körigt just nu.

Re: Re: Teaser

Maxell skrev:
Jag följer tråden med oförminskat intresse, men det är lite körigt just nu.

Helt OK.

Jag kanske skall tillägga att man kommer att ha en dryg vecka på sig att utföra "läxan" och det är ett fotografi endast som ska framställas. Det mesta av tiden kommer att behövas för "funderande".

Jag följer denna disskusion och metodtråden med stort intresse. Tyvärr så är min tid rätt begränsat och jag vågar därför inte anmäla mig.
Men jag testar era metoder :)

OK'rå, klart att jag hänger på. Fundera kan man ju alltid göra, men om det blir något resultat återstår att se (fast det är kanske "funderingstid" som jag lider lite brist på).

Niels Jörgensen skrev:
Jag följer denna disskusion och metodtråden med stort intresse. Tyvärr så är min tid rätt begränsat och jag vågar därför inte anmäla mig.
Men jag testar era metoder :)

Klart att du ska vara med. Man kan ju anpassa sin ambitionsnivå efter den tid man har till förfogande, det är ju en hemläxa, inte en tenta :)

En viktig sak bara - av skäl som jag inte vill redogöra för nu kan man i princip inte dra sig ur när man väl anmält sig.

Å andra sidan är det inte så hårt med deadlinen - det viktiga är att man löper linan ut.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar