jkene
Aktiv medlem
P-E Claesson skrev:
Nu när jag redan publicerat två bilder ur arkivet så kommer jag SÄKERT på värsta superidén nu.....
Ett passande straff när man använder arkivbild inte bara en utan två gånger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
P-E Claesson skrev:
Nu när jag redan publicerat två bilder ur arkivet så kommer jag SÄKERT på värsta superidén nu.....
P-E Claesson skrev:
Mycket intressant att se att vi som hittils presenterat våra bilder inte alls skapat en helt ny utan utgått fån en gammal bild eller idé som helt plötsligt passar in i ett nytt sammanhang. Samma sak gällde också för min bild i första helgläxan. Det här går ju lite stick i stäv med vad vissa säger när de tycker att man ska ha hela sammanhanget, budskapet eller idén färdig innan man tar bilden.
Niels Jörgensen skrev:
Mycket spännande att se hur dom olika bilderna förändras av ens vetskap om vad fotografen tänkt.
Dessa övningar ger nog inte bara övningar i bildseende utan också i kritisk hållning inför bilder.
mannbro skrev:
Eftersom du tycker att jag borde skaffa ett annat jobb gjorde jag en liten snabb illustrationsbild till en av artiklarna.
Bilden finns här:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/802987.htm?set=lp
PS. Behöver man flytta till Stockholm för att få jobba för DN? Så desperat för att få nytt jobb att jag flyttar till Stockholm igen är jag inte ;-)