Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hade det inte varit så nära nedsläpp så hade jag gärna följt med.

Men blir det lyckat så vågar jag väl anta att det blir fler sådana träffar?
 
Jag hoppas och tror att det är fler som framöver kommer att ta initiativ till att ordna olika träffar live, precis som Naomi gjort. Så jag tror det blir fler.
 
Johan Ringblom skrev:
Eller ska vi strunta i att ta dit någon och nöja oss med den kunskapen som vi själva har att ge och utbilda och coacha varandra? Hitta på egna uppdrag osv i förväg.

???

/Naomi

-----------------------------------------------

Tja Staffan Widstrand bor ju inte långt ifrån.

Fast han är inte medlem här på FS.

http://www.staffanwidstrand.com/
Jag träffade honom idag. Inte hade jag en tanke på att sammankoppla honom med fotosidan. :)
 
Jag träffade honom för två veckor sedan
och tipsade om FS. Han hade inte en aning
om vad det var så jag fick förklara för
honom.
 
Tack för länken Naomi!
Massor av inspiration att hämta där, räcker det verkligen med en dag.. =D Jag vill åka nu! ;p
Finns det möjlighet att låna ett macro-objektiv av nån.. =) Övning ger färdighet.. =)
 
Lite applicerade makrokunskaper - tjuvar in den här då jag inte vet om jag vill lägga upp den fullt ännu.
 

Bilagor

  • maskros.jpg
    maskros.jpg
    47.8 KB · Visningar: 439
Boka av DSLR-kursen i tid om du inte kan komma

Om du finns med på denna lista som deltagare på DSLRkursen, men inte kan komma på söndag, måste du avboka dig senast idag. I morgon reser jag bort och kan inte uppdatera listan. Dessutom måste andra som kan ta din plats få tid på sig att hinna boka.

http://www.fotosidan.se/events/book.htm?event=42
 
Re: Please give me a hand...

Naomi skrev:
Frågan är vad vi vill ha ut av dagen? Ska vi fixa en naturfotograf som ger lite tips och råd och sedan delegerar diverse uppdrag?


En idé kommer här;

Man kan få i uppgift att med ett foto
representera en film, en låt, en känsla eller bok.. Typ "två kor = filmen 'Dum och dummare'" Taskigt mot korna kanske, men det var ungefär så jag tänkte. =D
 
Janne, jag är med både bokat och reserv,jag vet inte varför men kan du plocka bort mig from reserv lista

Tack
/simon
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.