Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Oj oj oj vad kul med en helg i fs-folkets sällskap, det ser jag verkligen fram mot!

Vid den sjön har jag varit på cykel övernattning när jag gick i ca femte klass, då hittade vi en död äldre kvinna flyta i vattnet, jag får väl hoppas att det inte slutar så illa på den kommande helgen... (varför jag drog upp det vet ja inte...) Nog om dystra saker!!

Vad kul att du Naomi tar ett initiativ till detta!
Jag ställer oxo upp om hjälp behövs!
Då hinner vi både med mörkerfotografering, macro, natur och kanske lite porträtt på alla glada fs människor!
Hmm kul då himmer jag plåta lite macro eftersom jag missade nu i söndags (igår).

/M

Grattis till 5-0 swe-bul förresten-... :)

*hosta*
Lite sen med min bild kanske (Bortförklaringar) men nu kommer den.
Lite originell hoppas jag.

Bilagor

• originell.jpg
    originell.jpg
    34 KB · Visningar: 339
mazz skrev:

Jag ställer oxo upp om hjälp behövs!

Tack Mats och tack för att du skapade en användare åt mig på din hemsida. Många bilder du har tagit, det var kul att kolla.

Fastnade mest för bilderna som du tog vid Kungsan. Gick du verkligen fram till så många främmande människor? Det var riktigt bra gjort! Känner att jag vill komma dit, att våga be andra att ställa upp.

Hör av dig om du lägger upp fler bilder som jag får se :)

/Naomi

Lina; Tack för gott sällskap och komplimangen! =)

Naomi; Vilken bra idé, klart man är med! =D

Mats; Vi får verkligen hoppas att du inte har samma otur denna vända..! =)

mazz skrev:
Då hinner vi både med mörkerfotografering, macro, natur och kanske lite porträtt på alla glada fs människor!
Hmm kul då himmer jag plåta lite macro eftersom jag missade nu i söndags (igår).

/M

Om jag känner oss fs-are rätt så kommer det bli en himla massa fotograferande av varandra ;) Men det är inte fy skam, vi är gör oss ju så bra på bild.

Jätteroligt att flera redan anmält sig till Naomis sommarträff tycker jag, jag längtar redan dit :)

Hustomten skrev:
Om jag känner oss fs-are rätt så kommer det bli en himla massa fotograferande av varandra ;) Men det är inte fy skam, vi är gör oss ju så bra på bild.
Man kanske skulle ta med sig porträttblixtarna dit då. Alltid kan man göra något roligt med dom.

Janne!

Fick Du mitt mail igår? Jag ville bara meddela att jag tyvärr ej kan komma på DSLR-kursen på söndag.

oj, såg nu att du tagit bort mig från listan. Tack.

/Fredrik

Ugh, jag är bokad på sommarträffen, men jag kanske är bortrest den helgen, får se hur det blir, men jag ska försöka komma. Extra intressant om Per släpar med sig massa fina blixtar också.

Please give me a hand...

Frågan är vad vi vill ha ut av dagen? Ska vi fixa en naturfotograf som ger lite tips och råd och sedan delegerar diverse uppdrag?

Eller ska vi strunta i att ta dit någon och nöja oss med den kunskapen som vi själva har att ge och utbilda och coacha varandra? Hitta på egna uppdrag osv i förväg.

???

/Naomi

Personligen vill jag träffa nya trevliga människor samtidigt som jag gör något jag tycker om. Så om det är "lärar-ledd" dag eller inte, spelar inte så stor roll för mig.
Bara vi har kul! =D

Eller ska vi strunta i att ta dit någon och nöja oss med den kunskapen som vi själva har att ge och utbilda och coacha varandra? Hitta på egna uppdrag osv i förväg.

???

/Naomi

-----------------------------------------------

Tja Staffan Widstrand bor ju inte långt ifrån.

Fast han är inte medlem här på FS.

http://www.staffanwidstrand.com/

ANNONS