ANNONS
Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: DSLR och sommar

Naomi skrev:
Järvafältet vid översjön finns det mycket att fotografera. Det finns en stuga som ligger vid vattnet med badsjö och grill.

Vilken himla trevlig idé!
MEN behövs stugan?
Jag menar, precis när nattfotograferingen är avklarad är det strax dags för soluppgång...

Re: Re: Re: DSLR och sommar

folkezon skrev:
Vilken himla trevlig idé!
MEN behövs stugan?
Jag menar, precis när nattfotograferingen är avklarad är det strax dags för soluppgång...

Så sant så sant.. men vi (hrmm.. jag då..) blixt-oväders-fobiker kanske behöver nånstans att gömma sig om det skulle vara så illa.. =P

Tanken var väl om vissa ville sova över eller om det skulle börja regna är det bra att ha tillgång till tak och kök...

/Naomi

Här kommer lite Nattfoton från den kursen.
Bättre sent än aldrig.

Bilagor

• nattfoto.jpg
    nattfoto.jpg
    27.4 KB · Visningar: 352
Låter kanonbra med en dag/helg i natur fotografering, men jag tror nog jag måste skaffa några fler minneskort... :p

När man ändå har en övernattningsstuga så tycker jag det vore lämpligt med en projektor till kvällens bildvisning. Adderar man även god mat till evenemanget kommer det att bli en upplevelse.

Usch, så har man blivit djurplågare också... Stackars fjäril!
Tack för trevligt sällskap föresten! Vilka fina bilder ni hade tagit Linda och Helena! Själv lämnade jag in mina bilder på framkallning idag så nu väntar jag nervöst på resultatet (hoppas att inte alla blev allt för suddiga :)

Det är självklart Janne att du ska vara med då du har ordnat så mycket åt oss alla!

Jag har nu preliminärbokat stugan helgen 17-18 juli och skickat in förslaget till fotosidan. Vi får se hur många som är intresserade och kan följa med.

/Naomi

Lina; Tror nog att du lyckades bättre än jag med dina bilder....alldeles för många suddiga........:-(.....men himla kul var det.

Janne Arleklint (Hustomten) skrev
Naomi och alla andra: Nu har sommarträffen blivit bokningsbar

Kul ide Naomi. Tack för att du ordnar, säg till om det behövs hjälp.
Jag är med, lätt!
Bokad och klar.

Senast ändrad:
Håkan Larsson skrev:

Kul ide Naomi. Tack för att du ordnar, säg till om det behövs hjälp.
Jag är med, lätt!
Bokad och klar.

"till"

Jag har bara bokat stugan, men det är mycket som ska ordnas. Tar gärna emot din hjälp. Tack!

/Naomi

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar