Annons

Göteborgare, vad sägs om en tur till Öckerö i helgen 13-14/1

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kan inte lördag. Hoppas att Ni får tur med vädret. //Micke


1. Fabian Fogelberg, lör & sön
2. Olof Lindh, lör & sön
3. Henrik Mörck, lör & sön
4. Sara Lindskog, Sön fram till ca 12
5. Daniel Högberg (?)
6. Andreas Långström (bil 8 platser) Lö & sö (helst söndag)
7. Catarina Magnusson, lör & sön (behöver ej bilplats)
8. Mattias Bucht, Sön, Kommer inte om det regnar
9..Janne B !!!
 
Det skulle vara väldigt kul att följa med, men det är tveksamt om jag kan. Min ända lediga tid är lördag eftermiddag efter kl.15.
Hmm, jag får allt tänka lite till...
 
1. Fabian Fogelberg, lör & sön
2. Olof Lindh, lör & sön
3. Henrik Mörck, lör & sön
4. Daniel Högberg (?)
5. Andreas Långström (bil 8 platser) Lö & sö (helst söndag)
6. Catarina Magnusson, lör & sön (behöver ej bilplats)
7. Janne B !!!
8. Hampus Lundgren (ev.)

Andreas, nu blir det till att du kommer, annars finns det inte bilplats. :p

Janne, du kan ju ringa mig sen om du kommer. i kanske inte håller oss vid Hummerviken hela tiden så här Catarina och Janne, mitt nummer: 0703-823820. (Ni andra kan ju ta det också för säkerhets skull.)

Hampus, kom igen. :p
 
Jag känner det tunga ansvaret som vilar på mina axlar... :)

031-7729030 går till min mobil om det är något.

/Andreas
 
Nu har jag lagt denna tråd på hårdbevaknikng, se till att lägga upp era bilder här sedan!
Frugan är stenhård, jag försökte förhandla bort 50-årsfesten men det var tvärstopp... ;)
 
Hänger gärna med ut i Göteborgstrakten någon annan gång. Oväder kan ju vara ett intressant fototema (inifrån ett café)...? Ha det gôtt i morgon, hur som helst, hoppas himlen syns åtminstone någon gång!
/Elli
 
Tackar för nummer. Jag ringer om det är något. Är vädret som nu kommer jag inte! Fy vad det piskar mot rutorna nu!

/Catarina
 
Hi tide...

camag skrev:
Tackar för nummer. Jag ringer om det är något. Är vädret som nu kommer jag inte! Fy vad det piskar mot rutorna nu!

/Catarina
Skal ni till Mölndal...ta med undervattenshus :)
Här i St.sund är det +120cm nu, och jag har inte bäten på land längre....Huuuu.
/Erik J
 
camag skrev:
Är vädret som nu kommer jag inte!

Prognoserna pekar fortfarande på uppehåll, men det kan ju fortfarande ändras. Men jag håller med; ösregnar det tycker jag vi skjuter på det. Men det beslutet får vi ta i morgon.

/Andreas
 
Tycker att vi gör så att vi möts klockan 12:30 vid platsen som jag skrev innan. Klockan 10:00 senast så har jag skrivit om jag tycker träffen ska bli av eller inte, surt om nån inte hinner få reda på det annars...

Om det skulle börja regna kl.12:30 så får vi väl plåta i Nordstan och fika eller nått(?).

Ta med pengar också till mat om vi behöver käka.

/Fabian
 
Jösses vad det blåser nu i alla fall!

Är det bara uppehåll så kan det ju bli häftiga bilder med höga stänk mot bergen.
Glöm inte putsduk till kameran :)

Färjorna går 10 över och 20 i varje timma, ifall ni undrar.

/Catarina
 
Bara 17m/s inte mycket det när man har planerat att ta lite fina vågbilder men men man kan ju hoppas att det blåser lite mer iaf så man får någon bild iaf
 
Hehe,

Janne.B skrev:
Bara 17m/s inte mycket det när man har planerat att ta lite fina vågbilder men men man kan ju hoppas att det blåser lite mer iaf så man får någon bild iaf

Håll tyst, tills i morgon , Jan


Edit: Du får kommentarer på dina bilder .....
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.