ANNONS
Annons

Morgonpigga i Stockholm den 24 sep?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ööö vi får inte ge poäng till våra egna bilder, så då blir det ju 5,4,3,2,1. Kan nog vara trevligt om alla bilder får någon poäng, eftersom det ändå bara är för trivselns skull vi gör detta.

Jag lägger upp tävlingsbilderna igen här nu, så att vi får dem i en följd, och ger dem ett tävlingsnummer. Sedan kan ni mejla era röstsiffror till mig, jag tar på mig att göra sammanställningen, har lite tid över. Mejla _senast_ tisdag klockan 12.00 (lunch).

Kolla att det blev riktit med er bild!

PS Ni hittar min mejl i min profil, så slipper jag lägga den här i forumet och få mer spam än vanligt...

od_foto skrev:
Ööö vi får inte ge poäng till våra egna bilder, så då blir det ju 5,4,3,2,1. Kan nog vara trevligt om alla bilder får någon poäng, eftersom det ändå bara är för trivselns skull vi gör detta.

Jag lägger upp tävlingsbilderna igen här nu, så att vi får dem i en följd, och ger dem ett tävlingsnummer. Sedan kan ni mejla era röstsiffror till mig, jag tar på mig att göra sammanställningen, har lite tid över. Mejla _senast_ tisdag klockan 12.00 (lunch).

Helt rätt!!

En liten tankevurpa jag gjorde..

\\Sten

Vi kan fortfarande ha bedömningen 1-3 om alla vill det, mitt var givetvis bara ett förslag. Men nu finns bilderna samlade i alla fall!

Får man vara med o rösta?

I sådana fall utgår poängen i följanda falland skala!
5 poäng bild nr 5
4 poäng bild nr 3
3 poäng bild nr 1
2 poäng bild nr 4
1 poäng bild nr 2

bild nr 6 får tyvärr ingen poäng
utan rätten till jumboplatsen.

Vad säger övriga? Ska utomstående få vara med? Det tycker jag att de kan få, det är ju bara lite på skoj.

Fortfarande gäller: Inga poäng i tråden Poäng mejlas till mig genom min profil, jag kan redovisa alla sedan, för de som är nyfikna.

Ah, men det är ju bara till imorgon klockan 12.

Du som lade röster i tråden, ta bort dessa och mejla mig, så blir det inte fler som lägger in sina, för dessa kommer jag omöjligt att kunna hålla rätt på om det blir många som engagerar sig.

Ni har förstått att jag är lite impulsiv vid det här laget väl :)

Sålunda en post till om röstandet:

Skicka ett mejl och skriv det _antal poäng_ som ni ger respektive bild. Alltså inte en placering, för då måste jag sitta och räkna om, och risken är att jag gör fel.

Jag vill alltså helst ha ett mejl som ser ut så här:

Bild nr 1 - y poäng
Bild nr 2 - x p
Bild nr 3 - z p
osv.

Då kan jag kopiera rakt in i excelarket som nu är fixat för detta.

jag gör en redovisning av vad vi själva kommer fram till och en annan. Men hittills har bara tre av oss och en extern röstat, så det är inte så betungande.

I morgon kl 12.00 vill jag senast ha fått era röster!

od_foto skrev:
jag gör en redovisning av vad vi själva kommer fram till och en annan. Men hittills har bara tre av oss och en extern röstat, så det är inte så betungande.

I morgon kl 12.00 vill jag senast ha fått era röster!

Min röst får du strax!
Kanske kan vi peppa andra att rösta på nått sätt ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar