Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Göteborgare, vad sägs om en tur till Öckerö i helgen 13-14/1

Produkter
(logga in för att koppla)
En bild jag vill kalla för "Blöt fotograf" :-D
Jäkla tur (eller rutin) att jag hade avtonat filter framför den stackars 17-40:an...
 

Bilagor

  • img_0010.jpg
    img_0010.jpg
    37.2 KB · Visningar: 276
Blev inspirerad av övriga, så jag lägger upp en svartvit sak också. Nu ska jag inte spamma tråden nåt mer. Får väl hålla mig till mina egna gallerier istället :)
 

Bilagor

  • img_9992-fixad-bw.jpg
    img_9992-fixad-bw.jpg
    28.4 KB · Visningar: 274
Riktigt läckra bilder!
hahah ja blöta fotografer kunde väl vara en ganska bra sammanfattning av gårdagen ^^
jag får mig en rejäl dusch på fabians bild.. :p
 
Hej
Jag tyckte det kunde vara lite kul att lägga ut en bild jag också... men jag kom ju till Hummerviken ett dygn för sent... hihi.

Här är en bild från idag i alla fall.

/Catarina
 

Bilagor

  • 6498.gif
    6498.gif
    87.8 KB · Visningar: 246
Kul idé att träffas och fotografera. Har inte direkt några fotointresserade i min bekantskapskrets, så hade varit kul att hänga på nästa gång det blir något. Är själv ganska nybörjare, så kan säkert lära mycket. ;)
 
Petter Eriksson (petterovski) skrev:
Kul idé att träffas och fotografera. Har inte direkt några fotointresserade i min bekantskapskrets, så hade varit kul att hänga på nästa gång det blir något. Är själv ganska nybörjare, så kan säkert lära mycket. ;)
Visst ska du hänga med!
Håll bara ögonen öppna i det här forumet så brukar det dyka upp några trådar då och då.
Sist var det väldigt trevligt. Då åt vi pizza efter en blåsig dag på Öckerö:p

Hoppas vi ses!

Mvh Hampus
 
feskarn skrev:
Visst ska du hänga med!
Håll bara ögonen öppna i det här forumet så brukar det dyka upp några trådar då och då.
Sist var det väldigt trevligt. Då åt vi pizza efter en blåsig dag på Öckerö:p

Hoppas vi ses!

Mvh Hampus
Okok, ja det låter härligt. Skall hålla ögonen öppna. ;)
 
Faan va sköj ni verkar ha haft :) Såg tråden nu så jag ska titta igenom alla bilderna vid tillfälle :)

Själv är jag i Åre fram till April så jag kunde inte vara med även om jag såg tråden i tid... :(

Vi får göra något skoj frammåt våren igen... Kanske en repris på Ramhulta?

Ha det gött Göteborgare!
 
Kalle_B skrev:
Faan va sköj ni verkar ha haft :) Såg tråden nu så jag ska titta igenom alla bilderna vid tillfälle :)

Själv är jag i Åre fram till April så jag kunde inte vara med även om jag såg tråden i tid... :(

Vi får göra något skoj frammåt våren igen... Kanske en repris på Ramhulta?

Ha det gött Göteborgare!

..eller varför inte en 24-timmars repris??':)
 
Jag måste verkligen börja hålla bättre koll här i forumet under våren. Ni verkar ju fått en massa kanonbilder!

Nästa träff kommer jag och slår er på fingrarna precis som förra gången... ;)
 
En 24-timmars i repris vore riktigt skoj, var det inte några lerumare som tog på sig det? :)

Om ingen annan drar igång en tråd snart så gör jag det, men ska iväg nu v.7 så det får bli helgen 24-25/2 nån gång, förslag?
 
Fabian Fogelberg skrev:
En 24-timmars i repris vore riktigt skoj, var det inte några lerumare som tog på sig det? :)

Om ingen annan drar igång en tråd snart så gör jag det, men ska iväg nu v.7 så det får bli helgen 24-25/2 nån gång, förslag?

Just det.. kommer jag också ihåg.. några struska Lerumsbor som sa.. Det fixar vi :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.