ANNONS
Annons

Göteborgare, vad sägs om en tur till Öckerö i helgen 13-14/1

Produkter
(logga in för att koppla)
Fabian Fogelberg skrev:
En 24-timmars i repris vore riktigt skoj, var det inte några lerumare som tog på sig det? :)

Om ingen annan drar igång en tråd snart så gör jag det, men ska iväg nu v.7 så det får bli helgen 24-25/2 nån gång, förslag?

Vi behöver ju inte ha bråttom. Det är fortfarande ganska kyligt ute sist jag gick utanför dörren, och dessutom är ju de långa trådarna halva nöjet. :)
 
d-play skrev:
Vi behöver ju inte ha bråttom. Det är fortfarande ganska kyligt ute sist jag gick utanför dörren, och dessutom är ju de långa trådarna halva nöjet. :)

Bästa inlägget på länge i denna tråden...
Ja varför ha så bråttom, våren har ju inte ens kommit ännu, vi lär ju hinna med det.
Låt oss starta en tråd så kan vi planera detta in i minsta detalj.

//m.bucht
 
en 24h vore itne fel... jag har filat redan på fin fina priser om ingen tar på sig att arrangera en 24h tävling ;) dock tycker jag att vi kan vänta en bra stund, dels kommer jag inte hem innan mitten av april och jag vill gärna delta om någon annan fixar tävlingen och dels är det roligare att kunna vara ute i naturen utan att frysa... senvåren/sommaren kanske?
 
Kalle_B skrev:
en 24h vore itne fel... jag har filat redan på fin fina priser om ingen tar på sig att arrangera en 24h tävling ;) dock tycker jag att vi kan vänta en bra stund, dels kommer jag inte hem innan mitten av april och jag vill gärna delta om någon annan fixar tävlingen och dels är det roligare att kunna vara ute i naturen utan att frysa... senvåren/sommaren kanske?

Det tycker jag låter som en perfekt tid.. vi skall ju faktiskt sova i tält.. eller hur?
 
m.bucht skrev:
Bästa inlägget på länge i denna tråden...
Ja varför ha så bråttom, våren har ju inte ens kommit ännu, vi lär ju hinna med det.
Låt oss starta en tråd så kan vi planera detta in i minsta detalj.

//m.bucht

JAA.. och jag lovar göra mitt bästa för att hålla igång tråden
 
Sommar-24 låter härligt. Jag tar med tyg för ljusshower (mitt tält, alltså) för somliga som säkert inte tänker sova. ;-)
Fast gärna någon kortare utflykt i vår också!
 
En 24h tävling på sommarn verkar perfekt, jag kan sköta några småträffar framåt våren om nån annan fixar den. :)

Andreas, du ska ju få tillbaka din kamera någon gång också. Säg till om du behöver den om det inte dyker upp någon träff på ett tag, så fixar vi det.
 
Det är ingen brådska med kameran. Men det hade inte vart fel med nåt evenemang innan sommaren heller.

/Andreas
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.