Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff Söderhamn

Produkter
(logga in för att koppla)

skarpedjup

Aktiv medlem
Hallå!

Tänkte kolla om det var lägligt med en fototräff nu på söndag? Förlag till utflykt är hamnsområdet längs ån som ska saneras, eller ett kvarter i Ljusne som ska rivas snart.

Jo hallå !

Jag skall ju till "mitt i skogen" lör-sön och knäppa lite (mellan uppsala-stockholm) så jag måste nog tacka nej även om det är frestande.

//U

Och jag är som vanligt (än så länge) i Sundsvall över helgen!

Är det medlemsmöte ikväll?

Hade fått bladet hem till Sundsvall så jag fick ingen chans att läsa det själv utan sambo fick läsa...

Hon hittade ingen plats och tid?

Vad gäller?

Mvh
Svante

OK, stod ingen tid på hemsidan.
Ska försöka kika förbi...

Var till Ålsjön igår... Missade en ekorre som hoppade mellan träden och tabbade sig så han damp i backen från 5-6 m. Kameran var på väg upp ur väskan men jag hann inte. Känns som en "once in a lifetime" som jag missade :-(

Svante

Tobias är ute i god tid ser jag. Hade annars tänkt föreslå en vandring runt Pipsjön söder om Sandarne på söndag t.ex.

Slarvigt av mej att inte sätta ut tiden för kvällens möte i Reflexen men det är alltså 19.00 i ABF-huset på Götgatan som vanligt.

Vi hoppas kunna ha dragning på Per Forsellbilden i kväll och vår jury i kollektionstävlingen, Rino, redovisar sitt urval och dessutom som grädde på moset visar Torne bilder. Glöm inte att ta med någon bild till månadens bild, det är påsikt den här gången, färg eller svv.

Sten

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar