Annons

Fototräff i Jämtland

Produkter
(logga in för att koppla)
Här kommer en inbjudan till fotoutställning på temat Action Rörelse och Frihet. Det är jag och mina kasskamraters avslutningsutställning för Fotografisk bild C som ställer ut. Så ni är hjärtligt välkomna på vernissage på Folkets Hus i Östersund onsdag den 13 maj mellan kl 18 och 21 Arnlotlokalen. För den som inte kan komma på vernissagen så kommer bilderna att hänga upp c:a 2 veckor inne på Folkets Hus i stora entreén eller vad man ska kalla det.

Välkomna ska ni vara.

Jag ska försöka komma till träffen sen men är lite mycket nu med slutet av skolan och så. Låter superkul med fototräffar.. kommer sakna det nu när skolan tar slut.

//Peter

Hej Peter!

Jag var på Er vernissage och jag tyckte ni överlag hade väldig hög klass på bilderna. Bra jobbat! Vi får väl se om vi kan få Benita på en "Fotografisk bild D", saknar dom där kurserna själv!

/Peter.
 
Jag är oxå på....men kan förmodligen inte före kl. 13.
Är det bestämt någon tid eller plats?

Tror dom hade sagt klockan 10 men jag är inte säker om jag kommer kunna så tidigt heller :(

Skulle man inte kunna ändra tid till 12 eller 13? eller fixa ett schema som vi pratade om innan, så man vet vart man kan hitta er vid den tiden på ett ungefär.
 
Tror dom hade sagt klockan 10 men jag är inte säker om jag kommer kunna så tidigt heller :(

Skulle man inte kunna ändra tid till 12 eller 13? eller fixa ett schema som vi pratade om innan, så man vet vart man kan hitta er vid den tiden på ett ungefär.

Ja, varför inte? Det är ju vi alla som bestämmer...
Vad sägs om 12:00 vid västra station (Järnvägsövergången Badhusparken)?
 
Kom Ni när Ni vill men själv kommer jag och Hobbe att vara på plats klockan 11 då vi har bestämt fotografering med två modeller som kommer vara med på träffen.
Ni får väl haka på allteftersom Ni droppar till.

Vi kommer befinna oss vid stenmuren i Badhusparken.

Bifogar bild på modellerna.
 

Bilagor

  • _MG_8746_T.jpg
    _MG_8746_T.jpg
    21.7 KB · Visningar: 69
Senast ändrad:
Tror dom hade sagt klockan 10 men jag är inte säker om jag kommer kunna så tidigt heller :(

Skulle man inte kunna ändra tid till 12 eller 13? eller fixa ett schema som vi pratade om innan, så man vet vart man kan hitta er vid den tiden på ett ungefär.
Min erfarenhet av träffar är att det är teoretiskt bra med ett chema men att det i realiteten inte fungerar eftersom allt under en träff inträffar enligt stundens nyck.
Har man ett chema som säger att man skall vara vid Rådhuset klockan 11 men får infallet att åka till Travbanan istället så kan jag he mig tusan på att man klockan 11 kommer befinna sig på ett fik istället.

Det som däremot fungerar alldelles ypperligt under träffar är telefonkontakt.
Mitt nummer är: 0730 756 350. På detta nummer kan både jag och Björn nås.
 
Min erfarenhet av träffar är att det är teoretiskt bra med ett chema men att det i realiteten inte fungerar eftersom allt under en träff inträffar enligt stundens nyck.
Har man ett chema som säger att man skall vara vid Rådhuset klockan 11 men får infallet att åka till Travbanan istället så kan jag he mig tusan på att man klockan 11 kommer befinna sig på ett fik istället.

Det som däremot fungerar alldelles ypperligt under träffar är telefonkontakt.
Mitt nummer är: 0730 756 350. På detta nummer kan både jag och Björn nås.

Det är smidigt med telefon...efterlyser er via telefon om jag kommer senare!
 
hello

tack för en trevlig dag kul att några kunde komma.
Vi fick ju en riktigt trevlig stund ute i det gröna i solen och stormen ..

nästa gång vill vi att fler kommer !!!!!!!!!!!!!!!

slänger upp en bild på modellerna som ställde upp och frös för oss! Tack brudar sånt är jätte mycket värt för oss..hoppa ni hade kul med
 

Bilagor

  • ljus-modeller.jpg
    ljus-modeller.jpg
    34.4 KB · Visningar: 135
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.