JohanPixels
Aktiv medlem
Jag tycker den känns rörig nu och svåranvänd de mesta ligger helt fel för ögonen och man vet inte var man ska kolla, den tidigare hemsidan gillade jag iaf..
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade varit nöjd om rullgardinerna hade varit kvar men behövt ett klick för att rulla ner. Rullgardinerna i sig var inte irriterande -- det var deras ständiga oönskade nerrullningar som irriterade mig.Jag föstår de som blev irriterade ab rullgardinernas eget liv. Men det ursakade mindre krångel än alla dessa tudentals klick nu.
Jag fixade det nu.Jag hade en gammal RSS på en bildpool men numera fungerar den inte selektivt
Saknar menyrullgardinerna, nu måste man klicka på menyvalet (och ladda innehållet) för att komma åt undermenyerna. OSX 10.6.2 + Safari 4.0.5/ Firefox 3.6 - om det är tänkt så är det enl mig ett nedköp...
Tyvärr har ett stort misstag begåtts. Det är väl känt att viktig information och bilder syns bäst till höger,och höger hörn, eftersom blicken dras naturligt upp till höger hörn, på en sida.. Som nu är finner vi där text, bloggar,och poler på den absolut viktigaste platsen,och bilder nyheter och information till vänster där blicken har svårare att stanna. För övrigt ser det väldigt snyggt ut
Mvh Bengt