Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotokompis i Gävle?
- Trådstartare zippedee
- Start datum
Boop
Aktiv medlem
Är man diskad om man bor några mil bort?!
Skulle gärna åka ner till Gävle, eller trakterna däromkring för en fototräff. Kanske till någon bruksmiljö eller liknande för en dag med kameran och trevligt sällskap. Som nybörjare har jag mycket att fråga om och prova, så det vore himla skoj!
Finns ju även en hel del härliga miljöer häruppe med, tex fäbodar, osv, så finns intresset kan jag "tota" ihop något!
Å jag kommer garanterat...;o))
Mvh
Elisabeth
Skulle gärna åka ner till Gävle, eller trakterna däromkring för en fototräff. Kanske till någon bruksmiljö eller liknande för en dag med kameran och trevligt sällskap. Som nybörjare har jag mycket att fråga om och prova, så det vore himla skoj!
Finns ju även en hel del härliga miljöer häruppe med, tex fäbodar, osv, så finns intresset kan jag "tota" ihop något!
Å jag kommer garanterat...;o))
Mvh
Elisabeth
violator
Aktiv medlem
Gävle Fotoklubb har visst utställning på slottet i helgen, någon som tänker gå dit?
Lördagen den 20 november - Höstsalong
Gefle slott.
Vernissage för klubbmedlemmarnas utställning.
Lördagen den 20 november - Höstsalong
Gefle slott.
Vernissage för klubbmedlemmarnas utställning.
violator
Aktiv medlem
MrT skrev:
hehe ok, vill hon haka på då?
Det var hon som startade tråden, vore ju kul om hon kunde vara med på någon träff då också ...
_mono_
Aktiv medlem
larsborg skrev:
Typiskt att man inte bor i Gävle, nu när så fräsch fotograf, som Zippedeen ropar!
<ironi>Vad fint att Linn blir uppskattad för sitt utseende och inte för hennes fotografiska kunnande eller personlighet.</ironi>
joakim_hansson
Aktiv medlem
Åhåå en liten grupp fotointresserade från mina hemtrakter!
Skulle vara skoj att haka på er ut o fota, fast jag är ju 08:a nu tyvärr...
Ett tips har jag till er dock - ta er till Hofors o kika på min utställning på Hanssons Konditori, den pågår fr.o.m nu samt hela December.
Välkomna
Skulle vara skoj att haka på er ut o fota, fast jag är ju 08:a nu tyvärr...
Ett tips har jag till er dock - ta er till Hofors o kika på min utställning på Hanssons Konditori, den pågår fr.o.m nu samt hela December.
Välkomna
larsborg
Aktiv medlem
--------------------------------------------------
Maria Wiberg skrev:
<ironi>Vad fint att Linn blir uppskattad för sitt utseende och inte för hennes fotografiska kunnande eller personlighet.</ironi>
- Som sann konstnärlig fotograf, har jag koll på det estetiska i första hand, vad jag kan avbilda med min kamera, om sedan någon har ett fotografiskt kunnande eller har en fin personlighet är inte bedömt på bara 1/30 dels sekund!
För det behövs ett stativ och mycket, mycket längre tid, ha-ha.
Maria Wiberg skrev:
- Som sann konstnärlig fotograf, har jag koll på det estetiska i första hand, vad jag kan avbilda med min kamera, om sedan någon har ett fotografiskt kunnande eller har en fin personlighet är inte bedömt på bara 1/30 dels sekund!
För det behövs ett stativ och mycket, mycket längre tid, ha-ha.
zippedee
Aktiv medlem
Åh nej, jag missade den.. igen!!
Har haft allt för fullt upp med privatlivet dom senaste veckorna.
Blir det någon mer träff snart? Vill ju snacka foto och stirra lite på era 20Dn
Kanske kunde passa på och göra någon rolig fotoexkursion nu medans det snöar och inte är kolsvart vid lunchtid?
Har haft allt för fullt upp med privatlivet dom senaste veckorna.
Blir det någon mer träff snart? Vill ju snacka foto och stirra lite på era 20Dn
Kanske kunde passa på och göra någon rolig fotoexkursion nu medans det snöar och inte är kolsvart vid lunchtid?