ztenlund
Aktiv medlem
Jag betvivlar att ansvariga begriper vad som avses när du uppenbarligen kan svara i en forumtråd.Går fortfarande inte att komma åt inlägg och diskussioner!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag betvivlar att ansvariga begriper vad som avses när du uppenbarligen kan svara i en forumtråd.Går fortfarande inte att komma åt inlägg och diskussioner!
Nyss var jag inloggad enligt sidhuvudet, men uppmanades att logga in för att kunna svara på ett inlägg i forumet. Klicka på tumnaglarna av skärmbilderna nedan.Undrar om det inte fortfarande är något skumt med inloggningen i forumet. Surfplattan har varit utloggad i forumet ett tag och jag loggade jag ut och in på den. När jag sedan öppnade datorn så stod det att den aktiva användaren hade ändrats eller något i den stilen och att man skulle ladda om sidan. Något som resulterade i utloggning i forumet, men inte resten av sidan.
Forumet verkar för närvarande vara konfigurerat med obegränsad redigerings- och raderingstid, så en möjlighet är att trådstartaren har raderat sitt startinlägg och hela tråden försvann.Det verkar som Pentax nu har lämnat in på Fotosidan.
Tråden Trött på Pentax, vad ska jag snegla på nu? har lämnat in.
Det verkar som Pentax nu har lämnat in på Fotosidan.
Tråden Trött på Pentax, vad ska jag snegla på nu? har lämnat in.
Det är väl en klar bug om raderandet av första inlägget skulle medföra att hela tråden försvinner?Forumet verkar för närvarande vara konfigurerat med obegränsad redigerings- och raderingstid, så en möjlighet är att trådstartaren har raderat sitt startinlägg och hela tråden försvann.
kan inte spara om jag ändrar inställningar InställningarVi har nu bytt ut vårt gamla "vBulletin" forum mot en mycket fräschare forumprogramvara "XenForo".
Det kommer säkert dyka upp buggar, saker vi inte ställt in rätt etc - skriv gärna din felrapport i detta forum så skall vi försöka fixa så snart som möjligt