Annons

FS Forum Felrapporter för nya forumet

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, de verkar hänga ihop. Nu fick jag en röd prick på ikonen med mörk bakgrund, men fortfarande inget ändrat innehåll. Däremot om jag klickade på ikonen med vit bakgrund som saknade prick så fick jag upp meddelande om att mitt inlägg här ovan hade citerats.
Mystiken tätnar
Om du inte har läst notifikationerna eller tråden så borde du får en ruta högt upp på händelsesidan som säger något i stil med att du har nya nofifikationer i forumet. Har du läst dem, men räknaren fortfarande ligger kvar och du klickar på den, så finns inget.

När man använder safari på iOS får man ingen sidnavigering (1 av 5 etc) högst upp utan endast längst ner.
Så försöker du att nå sista sidan så måste du skrolla ner hela första sidan för att nå möjligheten att klick sista eller den sidan man vill nå.
otroligt irriterande. :)

Jag kör IOS Safari och har sidnavigering både uppe och nere. IOS 10.15.6

Så vi pratar om samma sak. :)
Du menar iOS 14.1 väl - på en iPhone alltså.
inte macOS 10.15.6 på en Mac.

i min iPhoneSE med senaste iOS 14.1 och Safari eller Ghostery för den delen så saknas ”1 av X”Nästa >>
överst i trådens topp.
i botten finns den.

Så vi pratar om samma sak. :)
Du menar iOS 14.1 väl - på en iPhone alltså.
inte macOS 10.15.6 på en Mac.

i min iPhoneSE med senaste iOS 14.1 och Safari eller Ghostery för den delen så saknas ”1 av X”Nästa >>
överst i trådens topp.
i botten finns den.
Om du kör liggande så kommer den även överst

Testade också på iPad, där spelade inte riktningen någon roll.

Var det inte så tidigare att man kunde välja med mobilen om man vill se med mobilformat eller vanligt webbformat? vet inte om något sådant fortfarande finns, har inte tänkt på det på flera år

Senast ändrad:
Förbättringsförslag

Andra forum t.ex för SAP har funktioner där bästa svaret på frågan markeras och ibland hamnar den överst efter ställd frågeställning, så måste man inte leta igenom hela tråden efter ett bra svar.

Varför kan man inte skriva en ny tråd i utrustningsfrågor och retrokameror? När jag skrivit klart allt och bifogat bilder, jaha då kom detta "Hoppsan" igen....SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När ska detta åtgärdas???????:mad:

Varför kan man inte skriva en ny tråd i utrustningsfrågor och retrokameror? När jag skrivit klart allt och bifogat bilder, jaha då kom detta "Hoppsan" igen....SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När ska detta åtgärdas???????:mad:
"Hoppsan! VI stötte på problem" är ett synnerligen dåligt sätt att inleda ett felmeddelande på. Det ger ingen meningsfull information, och det leder uppenbarligen till att en del användare inte läser hela felmeddelandet.

Så hoppa över inledningen och se efter vad som står efter den. Vad stod det när du inte kunde skriva en ny tråd?

"Hoppsan! VI stötte på problem" är ett synnerligen dåligt sätt att inleda ett felmeddelande på. Det ger ingen meningsfull information, och det leder uppenbarligen till att en del användare inte läser hela felmeddelandet.

Så hoppa över inledningen och se efter vad som står efter den. Vad stod det när du inte kunde skriva en ny tråd?
Det stod bara det du skrev "Hoppsan! VI stötte på problem"!

I min egen profil fungerar det inte att ta fram mina gamla foruminlägg eller trådar som jag har startat. Får bara ett felmeddelande. Vet inte hur länge det har varit så, men upptäckte det nyss.

I min egen profil fungerar det inte att ta fram mina gamla foruminlägg eller trådar som jag har startat. Får bara ett felmeddelande. Vet inte hur länge det har varit så, men upptäckte det nyss.
Om du går in under underrubrik Profil och längre ner under aktivitet, och klickar på foruminlägg får du inte upp dina inlägg då? Fungerade för mig för 30 sekunder sedan

Om du går in under underrubrik Profil och längre ner under aktivitet, och klickar på foruminlägg får du inte upp dina inlägg då? Fungerade för mig för 30 sekunder sedan

Jo, där fungerade det något så när faktiskt - men inte på "Min sida" där man hittar antalet foruminlägg man gjort längst ner till höger i bild. Går man däremot in på sidan "Profil" så får jag upp alla mina gamla foruminlägg. MEN..om jag sedan klickar bredvid...på antalet startade forumdiskussioner jag har gjort...så är det inte mina startade diskussioner som då dyker upp utan på nytt är det alla mina foruminlägg som visas! Så där är det fel på det sättet. Blir det så för dig också?

Senast ändrad:
Jo, där fungerade det något så när faktiskt - men inte på "Min sida" där man hittar antalet foruminlägg man gjort längst ner till höger i bild. Går man däremot in på sidan "Profil" så får jag upp alla mina gamla foruminlägg. MEN..om jag sedan klickar bredvid...på antalet startade forumdiskussioner jag har gjort...så är det inte mina startade diskussioner som då dyker upp utan på nytt är det alla mina foruminlägg som visas! Så där är det fel på det sättet. Blir det så för dig också?
Jo det har du rätt i, fel hos mig också. Bäst är att du skickar ett PM till David, så kanske det blir fixat

Vet inte om jag lägger in denna notis på rätt ställe, men när jag skickar intresserad/förfrågan till en säljare står jag nämnd som ”ny medlem”. Inte så ny medlem... kanske en petitess men ser ju lite märkligt ut.

Vet inte om jag lägger in denna notis på rätt ställe, men när jag skickar intresserad/förfrågan till en säljare står jag nämnd som ”ny medlem”. Inte så ny medlem... kanske en petitess men ser ju lite märkligt ut.
Det är inte en bugg per se, utan texten är kopplad till antalet gjorda foruminlägg och eftersom forummjukvarans funktion för att skicka meddelanden numera används blir det så. Sedan går det väl att justera texter och gränser, men det är i vart fall anledningen till att det blir så.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar