Annons

FS Forum Felrapporter för nya forumet

Produkter
(logga in för att koppla)
En liten petitess

Jag går in på fotosidan.se

Klickar på ”Forum” i den övre menyraden och hamnar på:

I den svarta listen i sidans överkant finns ordet ”FORUM” och detta ligger kvar så länge jag befinner mig i forum-delen.

Om jag klickar på ”FORUM” så kommer jag till:

https://www.fotosidan.se/forumtools/listlatest.htm

Det är väl bara att plocka bort länken eftersom den funktionen inte har funnits sedan vi bytte programvara för länge sedan?

Jag ger upp snart, varför svarar ingen på detta om när jag tittar på mina sidor och där det står hur många bilder jag lagt upp, hur många diskussioner jag startat, då kommer denna Hoppsan upp, när ska detta åtgärdas??????
Och ett fel till, när man nu ska få skicka in 3 bilder på temat gryning så efter en bild så får jag meddelandet som jag bifogar, varför då? man fick ju sätta in 3 bilder och det går att lägga in 3 bilder också men detta är ju fel också!
Och när man ska lägga in tävlingsbilder så tidigare när man gjorde detta så skrev jag kameramodellen men sen har jag ingen aning om allt det andra tekniska så jag skrev alltid "vet ej" på alla rutor och dessa sparades så jag slapp skriva om det varje gång. NU sparas inget och man måste fylla i allt tekniskt som jag inte vet. Kan man inte få önska sig EN knapp att fylla i att man inte vet?

Bilagor

• Fotofel.jpg
    Fotofel.jpg
    125 KB · Visningar: 11
  • fel.jpg
    fel.jpg
    49.3 KB · Visningar: 11
Nu är det nästa ett år sedan nu bytt. Det står fortfarande stor text vi har bytt forumsprogramvara....

Rätt många buggar har inte blivit åtgärdande. Det är mycket småfel här och där på sidan. Vill minnas att för 10-15 år sedan då fixades buggar väldigt snabbt och funktioner kunde läggas på dagen om det kom upp förslag eller kanske minns fel m.
Nu är det väldigt tyst från webbansvariga.

Och FORTFARANDE så står det hoppsan och fel när jag klickar på mina diskussioner på min sida!?????? När ska detta korrigeras? Men istället ser jag att ni nu ändrat på sidan där folk ger kommentarer om mina bilder, helt ny är den sidan nu. Vore det inte bättre att korrigera alla fel först innan man gör nytt här och där?

Och FORTFARANDE s tår det "HOPPSAN vi stötte på ett problem, sidan kan inte hittas" när jag klickar på startat mina diskussioner!??????? NÄR SKA DETTA FIXAS???????? :mad:

Va

exakt vad är det du går in?
När jag går in på mina diskussioner på min sida, det går ju att klicka på dem och tidigare kunde man bara klicka där så kom man lätt till sina diskussioner, nu hittar man inget och minns inte var man skrivit och detta felet har varit i månader och snart år nu!

Det fungerar för mig att få fram en lista på alla dina foruminlägg genom att klicka på länken "foruminlägg" på din profilsida. Jag får samma lista när jag klickar på den länk som heter "forumdiskussioner" på din profilsida, vilket kanske inte är helt rätt.

Något "hoppsan"-fel får jag inte.

Prova att klicka på länkarna i det här inlägget och berätta vad som händer.

Det fungerar för mig att få fram en lista på alla dina foruminlägg genom att klicka på länken "foruminlägg" på din profilsida. Jag får samma lista när jag klickar på den länk som heter "forumdiskussioner" på din profilsida, vilket kanske inte är helt rätt.

Något "hoppsan"-fel får jag inte.

Prova att klicka på länkarna i det här inlägget och berätta vad som händer.
Jag har inget som heter "foruminlägg" på min sida ens? :(

Jag tittade på den här sidan, som ser ut att vara din profilsida:
https://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=44685

Länkarna till listan av foruminlägg finns en bit ner i vänstra kolumnen under rubriken "Aktivitet".

Vad händer om du klickar på länkarna i inlägg #150?
TACK! Äntligen ett vettigt svar av någon här! Jag har inte gått in på min profil utan på min sida! Nu ser jag ju alla inlägg och inget "Hoppsan"!!!! Du är en ängel, tack tack tack! Varför har inte någon ansvarig på denna sidan kunna svara på detta kan man undra? Och man borde ta bort funktionen att kunna klicka på detta på "min sida" då det inte funkar ändå.
Stort tack!

TACK! Äntligen ett vettigt svar av någon här! Jag har inte gått in på min profil utan på min sida! Nu ser jag ju alla inlägg och inget "Hoppsan"!!!! Du är en ängel, tack tack tack! Varför har inte någon ansvarig på denna sidan kunna svara på detta kan man undra? Och man borde ta bort funktionen att kunna klicka på detta på "min sida" då det inte funkar ändå.
Stort tack!
Är det inte precis samma som jag skrev till dig i inlägg 114?

Och man borde ta bort funktionen att kunna klicka på detta på "min sida" då det inte funkar ändå.
Stort tack!
Njae, bättre är väl att se till att det fungerar?

Alla stora system av den här typen som har funnits länge (20 år!) lider av inkonsistenser och knepiga fel. Det är ett stort, ständigt pågående, jobb att se till att alla fel blir fixade.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar