Annons

FS Forum Frågor om nya forumet

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej, är det någon mer än jag som upplever/misstänker att funktionen att svara på en annons genom den nya konversationsfunktionen inte funkar? Det kan ju vara en slump, men jag har den senaste tiden svarat på två säljannonser och i inget av fallen har säljaren hört av sig tillbaka. I den senaste bad jag säljaren att göra det bara för att bekräfta att den kommit frm, och kan se att han varit inne på Fotosidan sedan dess utan att svara. Har någon annan en annan erfarenhet?

Edit: Jag svarade på en annan annons och då fick jag svar så det handlade nog inte om Fotosidan och de nya funktionerna utan om de andra säljarna :rolleyes::)

hälsn. Erik

Senast ändrad:
För att läsa en "konversation" måste man själv ta ett initiativ. Email ramlar å andra sidan in framför näsan på en.

Jag begriper inte riktigt poängen med det nya systemet för att kontakta en annan medlem på Fotosidan.

Det bästa är nog att skriva sin emailadress i annonsen. Det förenklar rejält.

Man kan skriva om adressen på diverse sätt så att den blir begriplig för människor men inte lika begriplig för program som skördar emailadresser i spamsyfte.

Finns det inte längre något sätt att skicka email till en medlem på Fotosidan?

Det finns ingenting som beskriver hur "Konversation" fungerar.
Hur hittar man sina konversationer, t.ex.?
Jag vet fortfarande inte hur man hittar tillbaka till en existerande konversation. Jag letade efter en länk på min profilsida, men där fanns ingen såvida den inte är väl gömd eller jag behöver nya glasögon.

Senast ändrad:
Jag läser forumet på mobilen (android) och när jag kommer till visa merknappen så åker jag upp till högst upp igen. Varför visas inte nästa sida istället? Nu får jag rulla ner till där jag var och fortsätta därifrån. Det känns lite buggigt.

Jag fick faktura på medlemskap i Fotosidan, inget märkligt med det, men lite mer finstilt står det om dröjsmålsränta på 8% och påminnelseavgift.
Vad händer om man inte betalar därför att man vill avsluta medlemskapet?

Går det ändra ordningen i fotoalbum? Så t.ex nya uppladdningar i ett album hamnar högst upp och inte längst ner när någon besöker albumet?

Jag skulle vilja använda fotosidan i Tapatalk. Ett bra sätt att läsa Forum i mobilen.
Är det möjligt i framtiden?

Förekommer det någon utveckling alls i forumet? Att kunna välja ett mörkare tema vore kanske något att titta på? Allt det vita just nu bränner hål i ögonen om sitter vid en större skärm...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar