Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon Power Shot 640

Produkter
(logga in för att koppla)
Gå ut och fota istället skaffa rysshack om någon månad då du förstår kameran bättre.

Du behöver en minneskortsläsare så pacckar du upp filen och lägger in filerna i minneskortet och sen startar du upp kameran på playback och sedan väljer du firm update.

Du kan skuta rawformat så du får bättre bildkvalitet histogram i displayen och högdagerbling.

Robin Gyllander skrev:
Du behöver en minneskortsläsare så pacckar du upp filen och lägger in filerna i minneskortet och sen startar du upp kameran på playback och sedan väljer du firm update.

Du kan skuta rawformat så du får bättre bildkvalitet histogram i displayen och högdagerbling.

Glöm inte det viktigaste, spelen :D

Går att programmera in allt man vill göra med den osså. Inte själv prövat på det dock. Överkurs. Använder endast Raw-funktionen och funktionen för att kolla hur mycket batteri som finns kvar.

710

hejsan

Jag har köpt en canon powershot A710is

Men jag har bara fått med en basic manual.
Var får man tag i den andra delen...där det finns mer avancerade råd?

Ligger inte den med på en CD? Jag fick med en "basic" manual samt en CD med manualer. Fast om det var en tjockare variant som låg på CD:n eller om det var samma det har jag inte kollat.

/ Joacim

Jag fick med små manualer på Tyska, Italienska, franska och engelska, men på cd:n fanns det även på nordiska språk.

/ Joacim

Kollade just min CD och där låg en avancerad guide på svenska. Med tanke på att min kamera är köpt i Schweiz så finns den säkert på din CD också.

Ha det gö´tt / Joacim

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar