Anders Östberg
Guest
En inställning som gör att alla reglage går bakvänt menar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En inställning som gör att alla reglage går bakvänt menar du?
Varför sätter dom inte en objektivbajonett på baksidan också, då blev ju självporträtt mycket enklare.
Varför inte en D3s-simulering också?
Samsung har en skärm på framsidan för självporträtt. Canon har satt andraskärmen på toppen av kameran, och den är svartvit! Hur tänkte de?
Omar m fl har ju kommit med egna fältrapporter så nog samsas "teknikfjanteri" med bokstavligt "fokus" på 1DMkIV. Ska vi jämföra 1DMkIV med 1DMkIV hade det räckt med ett inlägg
Det s k teknikfjanteriet betyder, enligt min åsikt, mycket. Så motfrågan blir: Vad tusan ska vi väga 1DMkIV mot istället?
Såna här försök att styra vad andra får skriva och kalla andras intressen för "fjanteri" är väldigt trist, världen snurrar inte kring dig.
Styra vad andra skriver - vad får du det ifrån ? Nu är inte jag ensam om att tycka som jag tycker. Jag tror du fått hela mitt och andras önskemål om bakfoten, eller så känner du dig träffad, trots att jag inte pekar ut någon speciell person.
PS! glöm inte att använda kameran aktivt.
Måste säga att det var något av det mest inskränkta jag har sett på ganska länge. Det är ju som att tycka att alla nya Volvobilar är fantastiska, för vi jämför alltid mot en PV 444, utan att ta hänsyn till hur konkurrenterna ligger till.När man blandar in andra kamermärken, så skapar det mer förvirring än ger klarhet...
Jo, det är ju just det AKTIVA användandet som kräver att man jämför. Det som du förespråkar är ett PASSIVT användande där man bara acceptarar allt som det är, och rapporterar därefter. /DS
Jo, det är ju just det AKTIVA användandet som kräver att man jämför. Det som du förespråkar är ett PASSIVT användande där man bara acceptarar allt som det är, och rapporterar därefter. /DS
Fast man har ju ofta mobilen med sig, man kan spela på den i pauserna.
.
Jag vill kunna låsa tid och bländare men ändå kunna ändra fokuspunkt genom att ha strömvredet i mellanläget. Nu går det att programmera det läget så att det nästan låser allt.
Enligt mina kontakter på Canon var det kanske möjligt att införa detta alternativ.
.
Folk vill läsa mer om de eventuella förbättringar som tillkommit. .