Får man fråga vilken leverantör?
Tack och lov är det fritt att ställa vilka frågor man vill i det här landet. Sen får man kanske inte svar på allt....
(sorry, kunde inte låta bli.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är inbjuden att fota två innebandymatcher i helgen, kan inte önska en bättre test.
Tack och lov är det fritt att ställa vilka frågor man vill i det här landet. Sen får man kanske inte svar på allt....
(sorry, kunde inte låta bli.)
Jag som trodde att fågelfotografer bara fotade vidöppet. Forum slår verkligen hål på mina fördomar.
Annars är en sak som är skön just att man inte behöver läsa manualen speciellt mycket, man känner igen det mesta från Mark III.
Men det är mer och mer skillnader man upptäcker. Vissa bra andra mindre bra som tex automatisk utökningen till alla AF-punkter som inte funkar på innonhussport men säkert är bra på flygande fågel.
Jag skulle kunna fotografera några batterier eller tegelväggar, men jag tror jag hoppar över det.
Samma som på min Mark III då.
Jag tycker aldrig "Ring Of Fire" fungerat på något annat än fåglar mot klarblå himmel.
Tycker det är väldigt lustigt att en kamera tillverkare inte har nog snabba processorer 2010. Om det nu är det som är problemet, isådana fall skärpning Nikon.Nikons problem har varit en viss seghet. Det kan nog avhjälpas med en snabbare processor.
Tycker det är väldigt lustigt att en kamera tillverkare inte har nog snabba processorer 2010. Om det nu är det som är problemet, isådana fall skärpning Nikon.
att de inte erbjuder filmning i 1080p, utan nöjer sig med 720p.