Beskrivning
Nu har jag kikat (det är toppenbra jobbat Anna)
Har klippt och lagt ihop lite gammalt med ditt. Mitt påbörjade var bara krafs så det använde jag inte alls.
Fixade lite grammatiskt i några meningar, hoppas du inte misstycker. (men det var så snabbt att säkert nån annan fixar mitt fix med
)
Kan jag slänga in följande beskrivning nu tycker ni? Invändningar?
Ibland uppkommer diskussioner under bilder. Bilden kan beröra ett känsligt ämne, väcka reaktioner, få en känna / tänka något speciellt, den kan väcka en fråga osv.
Dessa diskussioner uppmuntras inte att föras under bilderna i kritikpoolerna, men här ges plats åt dem.
Du som lägger in en bild gör det med viljan och syftet att få igång en diskussion om någonting, inte för att få tankar och åsikter i största allmänhet på din bild ifrån var och en.
Formulera en fråga, ett påstående eller någon typ av öppnande text som inbjuder till diskussionen då du lägger in din bild i poolen.
Bilddiskussionspoolen är alltså till för att stimulera tänkandet runt de känslor, reaktioner, frågor som en bild kan väcka.
Här är det inte primärt att endast bedöma bildens tekniska eller konstnärliga kvalité, så om du BARA har sådana kommentarer är det bättre att ge dem utanför denna pool.
Fotografer som lägger in sina bilder i denna pool har ett ansvar att följa diskussionen. Vi föreslår att ni lägger in Bevaka kommentarer på de bilder ni väljer att diskutera.
För närvarande kan man endast lägga in sina egna bilder, men i framtiden så kommer det vara möjligt att ta in andra fotografers bilder i poolen.