Annons

Bara för killar

Produkter
(logga in för att koppla)

lotelo

Aktiv medlem
Fick ett mail med en länk till En julkalender och blev lite besviken..

Jag tycker personligen den vore roligare med bilder på te x macroblommor, djur, barn, naturbilder med sneda horisonter, eller nästan vad som helst faktiskt.

Men nästa år ska jag göra en egen julkalender;)
 
SvenneJ skrev:
Skona oss från halvnakna brandmän bara ;9
Det vete sjutton om jag gör;-D Har ju ett helt år på mig att leta brandmän nu ju..

Fast man kanske inte ska slå tillbaks med samma mynt, men visst vore det väl rättvist med nåt som inte var bara för killar eller flator också;) kanske skulle hitta ett mellaläge?

...eller nåt som bara var mer naturligt snyggt.
 
Då kontrar jag med en Finsk julkalender ...
 

Bilagor

  • finsk_julkalender.jpg
    finsk_julkalender.jpg
    36.1 KB · Visningar: 1,175
He he... kanske Mosebackesällskapet kan göra en kalender till allas glädje ;-)

Den finska var himla kul, men ska det inte vara Kosken?
 
Ja särskillt juligt var det ju knappast med alla halvnakna flickor.

Kofflådan var ju iaf röd och tilltalar de flesta, oavsett sexuell läggning. Jag skall nog oxå försöka mig på en kalender. Verkar kul och är en jättebra julklapp till nästa år.

Tjoflöjt!
 
Ah! öppna dem..så var det ja :)
jo..nån gång för läääänge sen hade jag visst en julkalender..som jag öppnade..tror jag.
 
Re: Re: Bara för killar

SvenneJ skrev:
Skona oss från halvnakna brandmän bara ;9
Nu har jag bestämt mig. Klart jag skonar er från det;) Det ska bli en kalender med tjejer och kanske killar också, men framställda som nåt annat än i den här kalendern..

KG. Varför just Mosebacke? Varför inte fixa en själv?
 
Re: Re: Re: Bara för killar

lotelo skrev:
Varför just Mosebacke? Varför inte fixa en själv?

Tja, tänkte att de är väl ungefär 24 stycken eller så... i mitt fotografiska sällskap är vi just nu bara två... kan bli lite enahanda...
 
Kan ju göra det till en utmaning i forumet..alla få skicka in en bild till kalendern..sen väljs det ut 24 bilder (så de inte är för lika, för många) sen trycks den upp och FS kan sälja den :)
 
sagan skrev:
Kan ju göra det till en utmaning i forumet..alla få skicka in en bild till kalendern..sen väljs det ut 24 bilder (så de inte är för lika, för många) sen trycks den upp och FS kan sälja den :)

Lysande idé, ingen får veta vilka som är representerade i kalender innan respektive lucka öppnas, annars köps den nog bara av dem som har bilder i den. Vi andra blir för avundsjuka ;-). Men ska den tryckas o säljas blir bilderna rätt ynkligt små... men får sälja en lucka per dag med nån kod som fås via betal-SMS...
 
lotelo skrev:
Fick ett mail med en länk till En julkalender och blev lite besviken..

Jag tycker personligen den vore roligare med bilder på te x macroblommor, djur, barn, naturbilder med sneda horisonter, eller nästan vad som helst faktiskt.

Men nästa år ska jag göra en egen julkalender;)

Inga kulor i grenen där inte ;-D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.