** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bara för killar

Produkter
(logga in för att koppla)
121an skrev:
Det var ju Slitz bilder....
Det är möjligt. Jag har inget emot bilder på avklädda tjejer, men bilder med underliga poseringar och uttryck som får mig att tro att modellen inte stormtrivs med uppdraget (lucka 5 t e x, den är dessutom påklädd) har jag mer emot. Oavsett kön egentligen..

Sen förvånas jag lite över att det ens finns intresse så att folk tar sig tid att göra en kalender med bara såna trista bilder...

Det handlar alltså om uttryck, inte om hur avklätt det är.

Alltså Slitz:s bilder bokstavligt talat har sett dom i deras tidningar med deras upplag. Antingen är det deras kalender eller köpta/stulna bilder

121an skrev:
Alltså Slitz:s bilder bokstavligt talat har sett dom i deras tidningar med deras upplag. Antingen är det deras kalender eller köpta/stulna bilder
Kanske var det stulet då, den låg ju inte på slitz server och ingen copyrighttext eller namn på fotograf hade heller nämnts.

En av bilderna kände jag också igen, den med tjejen liggande i vattnet, eller så påminde den bara mycket om en som varit uppladdad på fs tidigare..

121an skrev:

Nu är kalendern, dessvärre, borttagen. Kanske någon kulturfientlig person som har reagerat och Slitz har stoppat den. Fotosidans modellfotografer kan kanske göra något för nästa år.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar