Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

”svarta listor”

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Usch, nu börjar det bli riktigt ruggigt.

"TigerTina" berättar om verbala övergrepp som är riktigt otäcka. Å andra sidan så blev hon medlem här för bara ett par timmar sedan. Hennes svenska tror jag inte jag orkar prata om, inte än. Kanske aldrig....
/Micha
 
michap skrev:
Usch, nu börjar det bli riktigt ruggigt.

"TigerTina" berättar om verbala övergrepp som är riktigt otäcka. Å andra sidan så blev hon medlem här för bara ett par timmar sedan. Hennes svenska tror jag inte jag orkar prata om, inte än. Kanske aldrig....
/Micha

Man kan ju inte precis skriva ett inlägg i debatten om man INTE är medlem på sidan.
Tänk innan du skriver!
 
michap skrev:
Usch, nu börjar det bli riktigt ruggigt.

"TigerTina" berättar om verbala övergrepp som är riktigt otäcka. Å andra sidan så blev hon medlem här för bara ett par timmar sedan. Hennes svenska tror jag inte jag orkar prata om, inte än. Kanske aldrig....
/Micha


Vad menar du min svenska Micha?
 
jonasramsell skrev:
Man kan ju inte precis skriva ett inlägg i debatten om man INTE är medlem på sidan.
Tänk innan du skriver!

Nä, jag är inte dum i huvudet. Tackar som frågar.

Men det är alltid konstigt när någon *plötsligt* blir medlem och börjar skriva i forumet, i en väldigt "het" tråd.

Jag håller inte på någon sida. Jag bara observerar. Och kommenterar...

Du får acceptera att du och andra "nybörjare" blir misstrodda.

Som flera andra skrivit; är det så allvarligt som det låter så är en polisanmälan på sin plats. Inte en internetdebatt!

/Micha
 
Du får acceptera att du och andra "nybörjare" blir misstrodda.

/Micha [/B][/QUOTE]


Jag blev medlem enbart för att bevisa att jag som vän till debatten till "svarta listor" fanns och att jag ville svara Chefsredaktören när jag såg att han skrev saker här som inte stämde!

Du får tro på mej eller ej!
 
michap skrev:
Nä, jag är inte dum i huvudet. Tackar som frågar.

Men det är alltid konstigt när någon *plötsligt* blir medlem och börjar skriva i forumet, i en väldigt "het" tråd.

Jag håller inte på någon sida. Jag bara observerar. Och kommenterar...

Du får acceptera att du och andra "nybörjare" blir misstrodda.

Som flera andra skrivit; är det så allvarligt som det låter så är en polisanmälan på sin plats. Inte en internetdebatt!

/Micha

Du är löjlig Micha!
 
michap skrev:
Nä, jag är inte dum i huvudet. Tackar som frågar.

Men det är alltid konstigt när någon *plötsligt* blir medlem och börjar skriva i forumet, i en väldigt "het" tråd.

Jag håller inte på någon sida. Jag bara observerar. Och kommenterar...

Du får acceptera att du och andra "nybörjare" blir misstrodda.

Som flera andra skrivit; är det så allvarligt som det låter så är en polisanmälan på sin plats. Inte en internetdebatt!

/Micha


Jag tycker inte det är konstigt at Tigertina blivit medlem för att följa den här tråden. Den handlar trots allt om henne framför någon annan. Det är hon som är min vän, och som drabbats av Kema trakasserier.

Annars vill jag säga att tråden inte skapades för att starta någon storstilat debatt omkring Kemas Grunder, utan häller för at få lite information om hur man ska få et slut på detta. Jag vill därför tacka alla som bidraget med stöd och bra information.

Det var inte vi som blandade namn in i den här tråden
 
Det är svårt att förstå vad du menar. Kan du *möjligtvis* uttrycka dig lite klarare?

/Micha [/B][/QUOTE]

Vad e de du inte förstår i de jag skrivit? E de verkligen så oklart???
 
TigerTina skrev:
Du får acceptera att du och andra "nybörjare" blir misstrodda.

/Micha


Jag blev medlem enbart för att bevisa att jag som vän till debatten till "svarta listor" fanns och att jag ville svara Chefsredaktören när jag såg att han skrev saker här som inte stämde!

Du får tro på mej eller ej! [/B][/QUOTE]

Ok, jag kan köpa det. Men du får acceptera att du, i sammanhanget, blir missförståd.

Här kommer en hemlis: jag har länge tyckt att "Skåningen" är en onödigt dryg typ! Lade du (ni?) inte märke till att jag drev med honom högre upp? :) Jag vidhåller att jag bara observerar och kommenterar. Nåja, i alla fall fram till nu!

/Micha
 
Ok, jag kan köpa det. Men du får acceptera att du, i sammanhanget, blir missförståd.



De får du stå för då om du misstror mig eller ej. Jag skriver inte till alla andra utan till "Chefsredaktören" för att han ska inse att han kommer inte komma så mycket längre än han redan gjort. Han har redan trakasserat mig och andra så det räcker. Att sen min vän la in en insändare här på fotosidan är bara en bra idé eftersom vi vill att andra ska få veta att Chefsredaktören är falsk och talar inte sanningen.


Om du nu inte förstår mig fortfarande tycker jag inte du ska lägga dig i mer i de jag skriver!
/.TT
 
TigerTina skrev:
Det är svårt att förstå vad du menar. Kan du *möjligtvis* uttrycka dig lite klarare?

/Micha

Vad e de du inte förstår i de jag skrivit? E de verkligen så oklart??? [/B][/QUOTE]

Don't push your luck...

Ärligt talat... Ett litet stavfel här och var spelar ingen roll, inte syftningsfel heller...

Men ÄR stavas just så, och inte E. Det stavas DET inte de.
Om detta ämne verkligen berör dig så tycker jag att du i alla fall kan kosta på dig att skriva på svenska.

/Micha
 
De får du stå för då om du misstror mig eller ej. Jag skriver inte till alla andra utan till "Chefsredaktören" för att han ska inse att han kommer inte komma så mycket längre än han redan gjort. Han har redan trakasserat mig och andra så det räcker. Att sen min vän la in en insändare här på fotosidan är bara en bra idé eftersom vi vill att andra ska få veta att Chefsredaktören är falsk och talar inte sanningen.


Om du nu inte förstår mig fortfarande tycker jag inte du ska lägga dig i mer i de jag skriver!
/.TT [/B]

Men skicka ett mail då...

Detta är fotosidans forum, de flesta här är tacksamma för att bli upplysta om det skulle vara så att vissa medlemmar är skitstövlar, men acceptera att vi också svarar på det du skriver.

/Micha
 
michap skrev:
Varför? Förklara är du snäll. Jag är beredd att ta tillbaka allt om det är något jag missförstått.
/Micha

Jag tycker det är löjligt att haka sig upp på hennes "svenska" och att hon NYSS blivit medlem.
Hon måste ju bli medlem för att ha sitt o säga i debatten. Eller hur?
 
Du får acceptera att du och andra "nybörjare" blir misstrodda.
Det där var väl rätt onödigt. Alla som registrerar sig är per definition nya. Och ett par citationstecken går inte alltid hem. Att tala i ett halvt fördolt språk kan ofta missuppfattas när det göres via nätet.

Sen är det en annan sak om nya som gamla medlemmar uppför sig mystiskt eller irrationellt på ett eller annat sätt. Men generaliseringar är fortfarande ingen bra ide.
 
Jag avstår från att svara. Jag är fullkommligt medveten om att jag *redan* gått såpass långt att jag snart riskerar att bli åthutad av FS-ledningen.

Jag står dock fortfarande för allt jag sagt.

Natti! ;-)

/Micha
 
michap skrev:
Vad e de du inte förstår i de jag skrivit? E de verkligen så oklart???

/Micha [/B][/QUOTE]


Ursäkta mig, men är du 14 år eller. Man börjar fundera!
Du får en sista chans att lita på de jag skriver. Men jag förstår inte varför jag skriver eftersom du är bara jobbig för mig just nu!

Gå in på min hemsida www.tigertina.com och läs NYHETER /Anklagelser\ och under Dagboken /Hur är det möjligt?!\

Är det så att du fortfarande inte förstår att jag seriös med mina inlägg, då tycker jag helt ärligt att du ska ta bort ditt medlemsskap här från denna sajt.

Mvh
TT
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.