popboydeluxe
Aktiv medlem
TigerTina skrev:
Tack för att du förstår mig i alla fall!
Mvh
Tina.
Det var så lite så. Tror nog att majoriteten av människorna här förstår!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
TigerTina skrev:
Tack för att du förstår mig i alla fall!
Mvh
Tina.
clindh skrev:
Tidigare var det Tastycat och dess ägare som var på tal, nu har vi ett sådant här fall till. Vad anser ni, är det sådant här Fotosidan skall vara till för?
clindh skrev:
Fotosidan har på senare tiden blivit något av en boxningsring för fajter mellan Wibom och de han anklagar på sin sida och då går in här för att säga emot eller söka andras stöd, då det inte finns någon möjlighet att diskutera eller försvara sig på hans egen sajt.
Tidigare var det Tastycat och dess ägare som var på tal, nu har vi ett sådant här fall till. Vad anser ni, är det sådant här Fotosidan skall vara till för? Det är förvisso ett öppet forum och vi ha ett forum för lag och etik runt foto (detta är dock på gränsen), men det löser ju knappast något. Ni och vi är ingen domstol. Detta verkar har gått så långt att det är läge att koppla in rättssamhället. [/B]
Lars-Åke skrev:
Nu var det ett tag sedan jag såg den där listan men var det inte så att det står på den sidan att det är hans egen uppfattning om dessa fotografer
som gjort att dom har hamnat på "den svarta listan" . isåfall så är det hans syn på dom svartlistade som gäller.
clindh skrev:
Vad anser ni, är det sådant här Fotosidan skall vara till för?
Lars-Åke skrev:
Jag ser iallafall hans lista som en personlig reflektion på vissa personer som han har gjort i sitt Arbete inom fotografi verksamheten.Sedan är det upp till var och en att avgöra sannings halten i detta med sina egna reflektioner om berörda personer.
Liax skrev:
Kontenta: Antingen låter ni detta vara ett vitalt och levande forum där alla ämnen som rör foto är tillåtna att diskutera oavsett vad ni personligen tycker om saken.
Helt min åsikt.mindbash skrev:
Nä, moderera varsamt och med sunt förnuft.
Liax skrev:
Christer skrev:
. Vi lever i ett land med yttrandefrihet, och det är faktiskt till och med FÖRBJUDET att hindra någon från att uttrycka sina åsikter.
Proboarder skrev:
O likt förbannat får dom radera vafan dom vill, det är DOM som bestämmer reglerna, knappast du. Gå ut o stan o skrik dina åsikter, men detta forum är DERAS, och DOM sätter reglerna.
mindbash skrev:
Och det är inlägg i den tonen som gör att en del måste raderas