Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Familjebilder i samband med studenten!

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
På fotosidan är det inte poppis att lägga upp familjebilder, men ändå är det ju ofta sånna vi gör
Nu är det studenttider, så lägg upp era bilder på era barn som tar studenten.

Här är min dotter Emma! Hur stolt är inte jag?

Söt trots sin far. Tacka hennes mor ;)

/Janne
 

Bilagor

  • emma 1_400.jpg
    emma 1_400.jpg
    53.1 KB · Visningar: 611
Senast ändrad:
Fan. Jag har studentbilder på min son från förra veckan men sitter vid en dator nu som är totalblåst på program, nyformaterad...

Återkommer med min "lille pojke" när jag installerat PS & kan fixa till bildens format.

//Larsa
 
Dom bilderna är i & för sig bara tagna med En D7i så han kanske inte blir lika söt :)
 
Å fan!

Du menar med andra ord att jag nu byter kamera i onödan! Blir det inte bättre???

//Larsa, som är smått road av D2X-trådens totala tilltro till kamerans & optikens totala betydelse för att uppnå den totala bilden...
 
Senast ändrad:
Janne förlitar sig totalt till dottern vad gäller motiv och bilder. Han är mycket oroad över dom som fortfarande diskuterar i D2X-trådar
 
Den senaste är ju dock rätt så roande då den behandlar gudarna vet vad?

Jag är själv nöjd så länge inte varannan tråd behandlar 20D & 350D, allt annat är kul!

//Larsa som inte på nåt sätt är märkesfrälst utan kört alla japanska system (ja, kanske inte de konstigaste men även de mindre någotsånär kända)...
 
Skall vi sluta med trådar som bygger på bilder så accepterar jag det, men jag tror många tycker det är kul att leka med bilder i forumen.
 
Här är min vän, bandkamrat och brorson Tommy i all sin prakt!

Fin bild Janne, och jag är en av dom som gärna ser forumtrådar som kretsar kring ett bildtema! Kul initiativ! Kanske hamnade tråden i fel forum, jag vet inte.
 

Bilagor

  • tommy student.jpg
    tommy student.jpg
    57.8 KB · Visningar: 234
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.