ulltand
Aktiv medlem
Dax att besöka optikern igen antar jag..
Risken finns ju att du då även märker hur dåliga dina bilder egentligen är...
(skojar bara, jag har inte ens tittat på dina bilder, ännu
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dax att besöka optikern igen antar jag..
Riktigt otrevlig utlänning
Man kan vara svenska medborgare och utlänning iaf...
Har man verkligen rätt att få tillbaka pengarna bara för att man betalat med kreditkort? Möjligen är chansen större eftersom det sannolikt finns en fördröjning mellan din betalning och när affären får pengarna. Har pengar dock hunnit öveföras till butiken och de sedan går i konkurs är det nog bara att ställa sig (sist) i kön av fordringsägare.Har ni betalat med Visa-kort har ni dessutom rätt att få tillbaka pengarna från Visa vid eventuell konkurs eller bluff.
Har man verkligen rätt att få tillbaka pengarna bara för att man betalat med kreditkort? Möjligen är chansen större eftersom det sannolikt finns en fördröjning mellan din betalning och när affären får pengarna. Har pengar dock hunnit öveföras till butiken och de sedan går i konkurs är det nog bara att ställa sig (sist) i kön av fordringsägare.
Sedan undrar jag hur många som faktiskt blivit blåsta. Av tidigare inlägg att döma har ju folk som avbokat beställningar fått pengarna tillbaka.
stjälaJag kan väl se mig i skärnorna om min 35/2 :'(
Om man betalat med kreditkort dras inga pengar direkt från kontot, utan man får en räkning i slutet av månaden (eller nästkommande månad). I sådana fall är det bara att låta bli att betala med hänvisning till att man inte fått några varor levererade. Man måste förstås prata med kortföretaget, och förklara varför man inte tänker betala.
Med betalkort dras däremot pengarna automatiskt från kontot, och det kan bli krångligt att få tillbaks dem.
Nu snurrar du till det en del va?!
Möjligt att jag gör, men hur menar du att jag snurrar till det?
Kreditkort dras det pengar med.reservationsbelopp som dras några dagar senare o inte i slutet av månaden.
Du skriver: Om man betalat med kreditkort dras inga pengar direkt från kontot, utan man får en räkning i slutet av månaden (eller nästkommande månad). I sådana fall är det bara att låta bli att betala med hänvisning till att man inte fått några varor levererade."
När jag betalar med kreditkort så dras pengarna direkt. Berätta för mig o oss varför pengarna dras först i slutet av månaden.
Men då är det väl inte ett kreditkort, utan ett betalkort/bankkort!det dras visst från kontot..där har du fel.beror helt på vilket konto du har kreditkortet anknutet till.