Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

www.kameraexperten.se?

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kameraexperten har alltid haft svårt att leverera, dom har väntat in beställningar och letat upp bästa pris hos grossist i Europa allt eftersom dom har fått in beställningarna, sen sedan någon månad tillbaka har dom ny ägare och kunnat leverera under ca 1-2 månader till priser under dom svenska inköpspriserna. Dom har inte köpt något från dom svenska leverantörerna och nu har dom som dom flesta som jobbar i branschen misstänkte gått upp i rök. Tror man alltid ska vara lite misstänksam när priserna på nästan allt är klart under alla andra som håller låga priser och man kanske ska börja prioritera service och inte bara jaga pris.
 
Polisen ska tillsätta en utredare.
Alla som polisanmäler får hem papper på anmälan och kontaktperson hos polisen. Det är dit vi får vända oss i hopp om att få svar på vad som hände och om vi får pengar tillbaka.

Min egen förhoppning är låg då vi ligger sist i ledet, men man vet inte.
Kanske, med anledning av gråimporten och att kontot är spärrat för ägaren/företaget.
 
Objektiv-förlust

Jag köpte ett objektiv hos kameraexperten i söndags. Som tur var så var det ett billigt så jag kan som mest förlora 999 Kr. Man borde kanske ha varit lite mer vaksam eftersom de var över 200 Kr. billigare än hos andra leverantörer.
 
De blåser folk med priser långt under de andra..Gissar på Konkurs..Varning Varning.!!!Har du betalt o inte fått nånting känn dig blåst.!!!! Inte en chans att få pengarna tillbaka..Riktigt otrevlig utlänning som svarade i telefonen.Tur att man inte handlade där.
 
Så bra att en del länkar eller tipsar om notiser lite här och var, men varför inte gå igenom tråden först, för att se om någon annan redan lämnat exakt samma tips?
 
Har ni betalat med Visa-kort har ni dessutom rätt att få tillbaka pengarna från Visa vid eventuell konkurs eller bluff.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.